Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: [147] Regulacja wysokości mocowania tłumika końcowego

  1. #1
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie [147] Regulacja wysokości mocowania tłumika końcowego

    Witam, mam pytanie czy można jakoś regulować wysokość mocowania tłumika końcowego bez jakiejś poważnej ingerencji mechanicznej? Pytam bo w tej chwili mam tak, że między nakładką na końcówkę wydechu a wycięciem w zderzaku jest kilka cm wolnej przestrzeni i chciałbym jakoś 'podnieść' o około 3cm tłumik końcowy tak by idealnie wypełnił ten otwór /a przy okazji ta wielka seryjna puszka trochę bardziej by się schowała pod auto/. Mam kanał do dyspozycji, z tego co widziałem to mocowanie tłumika końcowego jest na dwóch takich obejmach gumowych i chyba tutaj trzeba by szukać jakiegoś rozwiązania? Robił ktoś z Was coś takiego u siebie?
    Ja prędzej czy później pewnie będę wymieniał cały tłumik końcowy na jakiś bardziej estetyczny ale to dopiero gdy obecny mi padnie kompletnie bo jest już w średnim stanie. Ale póki co mam inne wydatki na auto więc obecnie wymiana tłumika nie wchodzi w grę.

    Z góry dzięki za pomoc

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar marshall
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    śląsk kręcę się tu i tam
    Auto
    jakieś alfy
    Postów
    1,055

    Domyślnie

    podniesc i opuscic dasz rade własnie na gumowych łącznikach można troszke przygiąć uszy i powinno być ok
    Zaczęło się niewinnie od pięknej 147 po 30sztuce tej marki stwierdzam że virus Alfa działa
    Aktual:
    AR 166FL 3.0 v6
    AR GT
    AR 166FL 2.4jtd 20v
    Zastava 750

  3. #3
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    przyglądałem się właśnie w kanale jak to dokładnie wygląda i kurcze te pręty na których zamocowane są gumowe łączniki to mają po 1cm średnicy, nie do wygięcia. jedyne co to upatruję szansy w skróceniu dystansu pomiędzy prętami mocującymi, trzeba wykombinować jakąś krótsza obejmę niż te seryjne gumy. tłumik można podnieść o około 2cm z lekkim zapasem ale tez nie można podnosić max bo to przecież pracuje i musi być jakiś lekki zapas. no w każdym razie nie poddaję się jeszcze

  4. #4
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Nie przesadzaj ze nei do wygięcia - załóż jakaś rurkę na to dłuższą i pójdzie. Sam tak dopasowywałem ultera bo wisiał za nisko.

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar marshall
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    śląsk kręcę się tu i tam
    Auto
    jakieś alfy
    Postów
    1,055

    Domyślnie

    flatbeet nie jesz "stejków" tylko kanapeczki i siły nie ma hahaha a tak powaznie mozna własnei potraktowac rurka daj znać jak ci poszło.
    Zaczęło się niewinnie od pięknej 147 po 30sztuce tej marki stwierdzam że virus Alfa działa
    Aktual:
    AR 166FL 3.0 v6
    AR GT
    AR 166FL 2.4jtd 20v
    Zastava 750

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar sołtys
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    żywiec
    Auto
    147 1,9 jtd buda GTA.147GTA Q2,156 2.5V6 Q2 była, ,Giulietta QV,Mito QV,75 3.0 V6,Alfetta GTV
    Postów
    627

    Domyślnie

    może spróbuj przy mocowaniu tłumika dospawać pręt o te 2 cm niżej wtedy tłumik się podniesie a nie będziesz musiał ingerować w mocowanie tłumika przy nadwoziu.
    147 1,9 JTD NADWOZIE GTA
    147 GTA 3.2 Q2
    156 2.5 V6 Q2-była
    Giulietta QV
    Mito QV
    75 3.0 V6 QV
    ALFETTA GTV 116 1976
    ALFETTA GTV 116 1981






    https://www.facebook.com/okrajnikgarage

  7. #7
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał marshall Zobacz post
    flatbeet nie jesz "stejków" tylko kanapeczki i siły nie ma hahaha
    hehehehehe;DD dobre dobre dziś nawet oglądałem nowe filmiki Roberta

    kupiłem w końcu takie solidniejsze klamry zaciskowe ale potem wpadłem na pomysł że może lepiej jechać najpierw do jakiegoś fachowego zakładu, może oni by coś wykombinowali np. dobrali krótsze gumki niż te seryjne. pierwotnie chciałem te gumy co są objąć klamrami i zacisnąć ale w sumie takie połączenie już na pół sztywno nie jest dobrym wyjściem. podjadę do warsztatu, zobaczę co wymyślą, jak by mi coś tam dospawali albo przespawali za jakieś nieduże pieniądze to pewnie się zdecyduje.

Podobne wątki

  1. Wywalenie końcowego tłumika
    Utworzone przez koniu031 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-06-2014, 22:48
  2. demontaż tłumika końcowego
    Utworzone przez areyoufine w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-01-2012, 14:42
  3. Wymiana tłumika końcowego 2.0 TS
    Utworzone przez blandor w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 06-08-2011, 09:45
  4. Gumy tłumika końcowego
    Utworzone przez siweczek25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 12:25
  5. Wymiana tłumika końcowego JTD. Może od V6?
    Utworzone przez Prezes_07 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 11:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory