zależy jak głębokie jest nacięcie
Jeżeli nie został przecięty kord, to możesz śmiało jeździć na tej oponie, ale przyglądaj się jej, czy przypadkiem jej nie wybuli, a dla pewności daj ją na tylną oś. Możesz też sprawdzić ciśnieniowo - nabijając więcej atmosfer niż zazwyczaj masz w tym kole (np. 3 atm). Natomiast naprawić się tego raczej nie da (mam na myśli to, że zewnętrzne nacięcie będzie zawsze widoczne).
Pozdrawiam.
- Rafał
bylem na wulkanizacji, powiedzial ze mam sie nie przejmowac tyklo obserwowac do poki nie wywali bąbla - wiec chyba tez sprobuje na tył to dać![]()
Dlaczego na przednią?
Przecież przednia oś jest zdecydowanie bardziej obciążona i agresywniej pokonuje przeszkody niż tylna, więc generalnie opona z tyłu w przypadku Alfy 147 ma łatwiej
Oczywiście, że życie nie ma ceny, ale w tym przypadku uważam tak jak wulkanizator - jeździć i obserwować
Pozdrawiam.
- Rafał