witam
od pewnego czasu zaobserwowałem, że wspomaganie kierownicy działa nieco inaczej nie mogę powiedzieć na tą chwilę że się zepsuło ale zauwazyłem taką rzecz :
otóż kierownica pracuje z pewnym delikatnym oporem ... wspomaganie pracuje mogę prowadzić jednym palcem ale kiedy kierownica jest w pozycji np. na wprost to podczas jazdy i skrętu trzeba pokonać najpierw pewny opór żeby ją przekręcić.
nie wiem dokładnie jak to opisać żeby dokładnie zobrazować ten objaw. Kiedyś kierownica pracowała płynnie i była ... sprężysta, elastyczna nie wiem jak to nazwać w kazdym razie działała ok a od pewnego czasu pracuje z pewnym lekkim oporem. pierwszy centymetr ruchu obrotu jest taki jak by była przyklejona dołsłownie do czegoś ... a później już jest ok
kiedyś też po skręcie 90' odbijała samodzielnie a teraz trzeba samemu powrócić ... do położenia na wprost.
sprawdziłem płyn wspomagania jest ok.
macie jakieś pomysły co to moze być ewentualnie jak zdiagnozować czy to pompa padła lub jakieś inne podzespoły ?
help :?