Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Rozrzad V6, sprawdzenie ustawienia

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie Rozrzad V6, sprawdzenie ustawienia

    Jak sprawdzic poprawnosc ustawienia rozrzadu w V6 ?
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Jedynie przykładając pewne blokady na krzywki przy okazji zerkając na znak na kole pasowym.
    A co sie dzieje ? Trzącha ?
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Witam, odswiezam temat. Sprawa jest taka, ze po wymianie rozrzadu, owszem wszystko niby w porzadku. Co prawda fakt jest taki ze po zakupie auta przejechalem nim tylko jakies 100km jednorazowo wracajac do domu, pozniej krociotka podroz po miescie nastepnego dnia. I pamietam tego kopa np na 4ce, jaki bylem zachwycony i zdumiony odejsciem. Jak tylko wyjechalem po wymianie rozrzadu takiego wrazenia juz nigdy nie zaznalem. Stad moje domniemania na temat tego ze cos jednak spartolil. Blokady co prawda uzywal do 3,2. Do setki schodzi ponizej 6sek (q2 + Eagle F1) ale elastycznosc juz nie ta, takie mam wrazenie.

    W niedziele bede w kraju. Bede wymienial kolektory na te bez katalizatorow i bedzie to dobra okazja zeby sprawdzic ustawienie, bo caly kolektor dolotowy bedzie zdjety.

    Pytanie mam takie, czy ktos ma porzadne blokady do 3,2 V6 ? I pozyczylby.
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał wasyl Zobacz post
    Pytanie mam takie, czy ktos ma porzadne blokady do 3,2 V6 ? I pozyczylby.
    Powiem ci ze na forum to możesz mieć ciężko, ja sprzedałem tylko dwa takie komplety jednej osobie z poza forum, a drugiej osobie z forum ale z kolei ta z forum załatwiała je komuś tam... itd.
    A cena oryginału odstrasza bo oscyluje w granicach 800 zł :| a do jakiej części naszego kwitnącego kraju przybywasz ?
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    a do jakiej części naszego kwitnącego kraju przybywasz ?
    Hehe. Bialystok city!

    No wiem, ze temat ciezki. Bedzie za to auto shamowane. Wiec moze sie cos wyjasni.
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał wasyl Zobacz post
    Bedzie za to auto shamowane.
    Właśnie hamowanie auta raczej nie wykryje ci źle ustawionego rozrządu (jeśli jest źle ustawiony).
    Ja moją alfą też byłem na hamowni jak miałem źle ustawiony rozrząd i był taki sam wynik jak na dobrym.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    hamownia może i coś wyjaśni, kolega pisze że moc straciła, na hamowni to wyjdzie (może właściciel się przyzwyczaił i mocy brakuje?)
    niewielkie różnice w ustawieniu rozrządu w V to telepanie (przykłady kiepskich blokad z ale..), jak już ktoś się o większe błędy postarał to gubienie mocy jak najbardziej

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Nie mialem czasu na hamownie :/ Ale za to wymienilem kolektory i rury za nimi, pochwale sie niedlugo jak to brzmi
    155 V6 była
    155 TS była
    156 V6 była
    156 GTA była
    155 TS była
    x3 japonce były
    156 V6 była
    x1 japoniec jest. Zycie.

Podobne wątki

  1. Ustawienia nawiewów
    Utworzone przez nobodyspecial w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 14:19
  2. Sprawdzenie ustawienia rozrządu
    Utworzone przez Gelzak w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-12-2011, 18:53
  3. ustawienia swiatel drogowych
    Utworzone przez piotr.p w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 16-05-2010, 07:38
  4. nawigacja, audio ustawienia
    Utworzone przez ep1x w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-01-2010, 19:29
  5. [155]Schemat ustawienia faz rozrządu do 155 v6
    Utworzone przez James w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-07-2008, 17:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory