Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: Wsiadłem do Alfy GT...

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    AR 145 1,4 TS 2000r; AR 156 SW 1,9 JTD 2005r
    Postów
    126

    Domyślnie Wsiadłem do Alfy GT...

    Ostatnio wsiadłem do Alfy Gt no i nie mogę z niej wysiąść wciąż myślami w niej siedzę!!!
    Możecie podać 1000 i jeden powodów by jej nie kupić?
    Od kilku tygodni bije się z myślami, a fajnie by było pojechac na urlop nad Adriatykiem w GT, czuła by się jak w domu
    No dobra chociaż jeden racjonalny powód dlaczego nie zamienić 145 na GT?

  2. #2
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marek75 Zobacz post
    No dobra chociaż jeden racjonalny powód dlaczego nie zamienić 145 na GT?
    bo będziesz musiał dołożyć troszkę $ po sprzedaży 145 żeby starczyło na GT








  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    AR 145 1,4 TS 2000r; AR 156 SW 1,9 JTD 2005r
    Postów
    126

    Domyślnie

    i to ma mnie powstrzymać?
    pamiętaj, że alfoholic kieruje się sercem a nie rozumem
    Ostatnio edytowane przez Marek75 ; 28-04-2011 o 21:56

  4. #4
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Mniej trwałe zawieszenie ?? Bardziej skomplikowane i droższe w wymianach ?? Złopie to to ,zresztą nie ma co porównywać do 1.4TS - no chyba ze klekota bierzesz. Ale za GT z 3.2 Busso pod machą chyba dałbym sobie nerkę wyciąć żeby dać radę ją utrzymać Zresztą co my się tu okłamywać bedziemy każda wada w jakimś stopniu jest zaletą , a sam napisałeś za alfaholik kieruję się sercem .

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Jeśli już to TYLKO V6 żeby miała cokolwiek z prawdziwej Alfy

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    AR 145 1,4 TS 2000r; AR 156 SW 1,9 JTD 2005r
    Postów
    126

    Domyślnie

    no właśnie jak jest z zawieszeniem w gt, to że fajnie się prowadzi nie ulega wątpliwości ale jak z twardością? Mocno twarde, plomby wypadają? Co do silnika to jeszcze nie wybrałem, ts mam i nie narzekam, jtdm w 156 - klekot mi nie przeszkadza a największą frajdę mam z tego, że pod dystrybutor zajeżdżam zdecydowanie rzadziej jak ts-em na utrzymanie v6 nie mam kasy, a nie chcę tego robić systemem gospodarczym

  7. #7
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marek75 Zobacz post
    no właśnie jak jest z zawieszeniem w gt, to że fajnie się prowadzi nie ulega wątpliwości ale jak z twardością? Mocno twarde, plomby wypadają?
    jest to samo co w 156 i 147 - te same graty
    plomby nie wypadają na 215/45/17 ( nie wiem jak większe opcje na niższym profilu )
    klekot 150 kunia panie spokojnie daje rade w GT na drodze i tak samo daje rade przy dystrybutorze








  8. #8
    Paweł24
    Gość

    Domyślnie

    By jej nie kupić jest tylko jeden powód i nazywa się BRERA Ale to już wyższe koszty Innych powodów nie znam. Plomby przy 225/40/18 nie wypadają, ale na nieznanych drogach (dziurach) rozsądek nie pozwala się rozpędzić Przy dzisiejszych cenach paliw polecam JTD. Będziesz zadowolony.

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    AR 145 1,4 TS 2000r; AR 156 SW 1,9 JTD 2005r
    Postów
    126

    Domyślnie

    Cytat Napisał Paweł24 Zobacz post
    By jej nie kupić jest tylko jeden powód i nazywa się BRERA Ale to już wyższe koszty Innych powodów nie znam. Plomby przy 225/40/18 nie wypadają, ale na nieznanych drogach (dziurach) rozsądek nie pozwala się rozpędzić Przy dzisiejszych cenach paliw polecam JTD. Będziesz zadowolony.
    I ten argument do mnie przemawia ale odpada bo na brere nie mam kasy, wiec zostaje GT

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rain
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Niziny
    Auto
    Stilo 1.9 JTD, Brava_HGT
    Postów
    734

    Domyślnie

    A jak chcesz mieć wnętrze GT to kup 147 i dokup osłone zapalniczki z GT Będziesz miec jak żywo GT. Dopóki nie wyjdzesz na zewnątrz A i taniej wyjdzie.
    Co posiadam: Fiat Brava 2.0 20V 155KM, Opel Meriva A
    Co mi się przez łapki przewinęło:
    Alfa Romeo: 156 1.8 TS, 156 2.4 M-JET, 166 3.2 V6 24V Lancia: Lybra 2.4 JTD, Delta 1.8ie, Thesis 2.4 JTD Hyundai: Lantra 1.6 GLS, BMW: E90 320d, Fiat: Stilo 1.9 8v, Brava 80 16v, Brava 80 16v, Brava 100 16v, Marea 155 20v, Renault: Laguna III 2.0 16v

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-11-2013, 23:52
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-04-2013, 22:07
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-09-2012, 23:27
  4. Pomocy!!! Czy Podpora półosi od alfy 166 2.0 TS będzie pasować do alfy 146 2.0 TS
    Utworzone przez Marcin1986 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-12-2011, 07:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory