Zatrzymałem sie w ostatnim kroku, wkładam srubokret i pilnik ciagne dosyc mocna a ics nawet nie drgnie. Co moge robić zle? dołaczam foto gdzie wkładam srubokret.
http://imageshack.us/photo/my-images/42/dsc00508wn.jpg/
Zatrzymałem sie w ostatnim kroku, wkładam srubokret i pilnik ciagne dosyc mocna a ics nawet nie drgnie. Co moge robić zle? dołaczam foto gdzie wkładam srubokret.
http://imageshack.us/photo/my-images/42/dsc00508wn.jpg/
Zaznaczyłem Ci na zdjęciu i mniej więcej pod takim kątem.
Użyj większych płaskich śrubokrętów, będziesz musiał namierzyć takie blaszki, docisnąć je i trzymając wysuwasz ics'a.
Docisnolem te blaszki isc wyszedł tylko troche na grubosc srebnej ramki. Te blaszki nadal moga trzymać? czy cos innego bo ics siedzi mocno. w ktorym miejscu najlepiej ciagnac reką?
Mogą trzymać jeszcze. U mnie też ciężko się wysuwał, ale da radę
Poza blaszkami nic tam już nie trzyma.
Na dole pod panelem sterowania klimatyzacji trzymać może blacha obudowy - odegnij.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
troche tym poszarpałem i od pasazera ma chec ale od kierowcy nie bardzo... jaka blacha? pod panelem jest jakas srubka to odkreciłem ale nie nie wiem o ktora blache chodzi?
kolego masz ten sam problem co ja miałem u siebie przy wyciąganiu ICS (2h walczyłem z tym, teraz zrobiłbym to szybciej), masz wersje FL czyli tą samą co ja, śrubokręty wpychaj przez takie wyprofilowane dziurki po bokach ics w miejscach już wcześniej wskazanych przez kolegów, dodatkowo zabraknie Ci dwóch rąk, dlaczego?? a no dlatego że dwie ręce trzymać muszą te blaszki (do końca wyciągania ICS) a dwie do ciągnięcia tego ustrojstwa (ICS).
Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"
Własnie mi nie grało, ale doszedłem do tego. Jedna blaszke od pasazera juz było widac(nie trzymała) druga była wcisnieta, ale trzymało cos jakby w dolnym rogu od kierownicy.