Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: [156] 1.6 sw, nie chce odpalic gaśnie :((( POMOCY :(((

  1. #1
    under28
    Gość

    Domyślnie [156] 1.6 sw, nie chce odpalic gaśnie :((( POMOCY :(((

    Nie wiem co sie dzieje, ostatnio wymienilem przelywke i wsztko juz gralo jak ta lala a tu nagle... piersze obijamy byly takie iż: skonczyla mi sie benzyna wiec postanowilem wlac 98 ulitmat na BP wczesniej byla zalana 95 tez na bp, i tak samochodzi jezdzil cacy , wieczorem pojechalem ze znajomymi do pubu i zostawilme go na jakies 1,30 gdziny , wracam i... nie moge odpalic, jak juz odpaliłem to obroty wariowaly i spadaly na 500 , ale do domu trzeba bylo jechac, nawet juz ruszylem to na siwatlach jak stalem obroty 500, dojechalem do domu postanowilem go zgosic i odalic jeszcze raz i tak samo albo nie odpalal albo na 500 obroty a jak przygazowalem go to obraty spadal na 500 potem wracaly na 900 ( to bylo juz pod domem), wiec zosawilem go na noc , rano wstalem i wsztsko elegancko , obroty na 900 ponizej nie spadaly jak reka odjiol, ale dzis dalem samocho tacie zeby sie nim do Lodzi przejechal, mowil ze samochu jechal super bez zadnych problemow ( spalil 7l/100km) pojechal wlal paliwo (te same) i... znowu to samo !?!?! Albo nie odpala albo obroty na 500 , teraz juz lepiej bo obroty na 900 ale przy przygazowaniu znowu spadaja na 500 i wracaja na 900. Nie wiem co to moze byc, samochod ma przejechane prawie 100tys. POMOCY

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    dziwne ze dzieje sie to po zalaniu akurat paliwa.pewny jestes za ta przeplywka jest dobra.wypnij ja i zobacz co sie dzieje.pasowalo by sprawdzic odpowietrzenie zboirnika i filtr a wlasciwie pochlaniacz oparow paliwa
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    under28
    Gość

    Domyślnie

    przepływka dobra , orginalna boscha kupiana w porzadnym sklepie taki numer jak mi pisali forowicze, wlasnie tez tak podejzewalme cos z paliwe bo to tak wyglada jakby sie "zapowietrzal"

  4. #4
    under28
    Gość

    Domyślnie

    oczywiście rano jak reka odjiol wszystko gra i spiewa... a mam d owas pytanei jak otwieracie wlew baku to slyszycie takie charatkerystyczne pssss jakby sie odpowietrzal bak?

  5. #5
    ViP Romeo Avatar robak#21
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    coś tam wrzeszczy...
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał under28
    oczywiście rano jak reka odjiol wszystko gra i spiewa... a mam d owas pytanei jak otwieracie wlew baku to slyszycie takie charatkerystyczne pssss jakby sie odpowietrzal bak?
    tak to z korkiem normalne ,a sprawdzales ukl dolotowy moze ci sie dziura zrobila na tej gumie na pierwszu rzut oka nie widac dostaje za duzo powietrza i takie sa objawy, tylko dziwne ze ma to cos wspolnego z tankowaniem wkazdym badz razie nie powinnienes go deptac gdy sa takie objawy njalepiej podjec do Aso i zostaw do ustalenia usterki bo jezeli przeplywka dobra to mozesz ja zepsuc i jeszcze kosztow wiekszych narobic ,a pamietam jeszcze keidys mialem podobne objawy brak mocy falowanie obrotow gdy padly mi kable i swiece nie wiem jak to sie ma do ciebie ale moze cos akurat uda sie pomuc ,zycze aby to nie bylo nic powazego

    pozdro
    [*]


  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    -- pochlaniacz oparow paliwa. poprawcie mnie jesli się mylę.

    - rurka aluminiowa idzie od baku z paliwem do pochłaniacza oparów, filtru z weglem aktywowanym, ten filtr to jest chyba w nadkolu.
    - od filtra idzie rurka plastikowa do zaworka pod kolektorem ssacym, od zaworka wchodzi do kolektora.
    - jesli teraz ECU widzi poprawne obroty silnika to wysyła sygnał do zaworu i przeczyszcza filtr oparów.
    - czyli może być tak, że ten zawór nie trzyma i jest wtedy fałszywe powietrze.
    - fałszywe powietrze może być także chyba na łączeniach rurek obok zbiornika oleju pompy wspomagania.
    - jak to sprawdzić ?, podłączyć rurkę igielitową i dmuchnąć w tę aluminiową.

    -

    -

Podobne wątki

  1. Pomocy grzeje sie i na ciepłym nie chce odpalic.
    Utworzone przez macio0104 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-04-2013, 09:25
  2. [159] Nie chce odpalic....
    Utworzone przez Dzixon w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-09-2012, 18:25
  3. POMOCY JTD po wymianie pomy cr nie chce odpalic !!!
    Utworzone przez gacor222 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-12-2011, 12:45
  4. Pomocy nie chce odpalic
    Utworzone przez RudolfH w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-06-2011, 15:36
  5. [166] Nie chce odpalic
    Utworzone przez Manio0017 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-01-2009, 09:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory