Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: Poduszki pod silnikiem

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie Poduszki pod silnikiem

    Jakiś czas temu podjechałem do mechanika z dziwnymi stukami przy ruszaniu. Jak wrzucam jedynkę i puszczam stosunkowo energicznie sprzęgło, słuchać mocne stuknięcie pod silnikiem. Czuć też lekkie szarpnięcia na drążku skrzyni biegów, kiedy po zmianie biegu zostawiamy na nim rękę. Do tego doszło mruganie kontrolki ręcznego, przy ruszaniu i mocniejszym przyspieszaniu na pierwszych biegach. Przy mocnym, gwałtownym hamowaniu, też słychać stuknięcie w środku i jest to odczuwalne na pedale hamulca. Mechanik powiedział, że chodzi o poduszkę pod silnikiem. Niestety mam drobny problem z wyszukaniem odpowiedniej poduszki, bo w sklepach różnie są oznaczane (tylna, środkowa, poduszka skrzyni biegów itp), przez co troche się w tym zamieszałem. Mechanik mówił o poduszce pod skrzynią. Jak rozumiem na dole znajdują się 3 poduszki. Dwie przednie po prawej i lewej i trzecia z tyłu. Jeśli można, niech mi ktoś to opisze, bo nie chce kupić niepotrzebnej części. Ewentualnie prosiłbym o jakiś link. Z góry wielkie dzięki.
    Ostatnio edytowane przez Vinc ; 15-07-2011 o 22:17
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    tak dobrze rozumujesz, dwie pod silnikiem po bokach i 3 srodkowa tylnia, inaczej pod skrzynie, z taka łapa jeest, wyglad ma zupełnie inny niz te boczne,

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Te akcje to najprawdopodobniej od lewej przedniej, ta pod skrzynią ma tylko za zadanie trzymać cały układ, a naprężenia przenosi lewa przednia.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Mechanik podnosił auto i oglądał przednie. Mówił, że nic im nie jest, bo nie ciekną. Nie wiem, nie miałem z tym jeszcze żadnych przygód, więc dopiero zgłębiam temat i opieram się na tym, co powiedział. W końcu wyjdzie, że wymienie wszystkie 3 z dołu, inaczej nie dojdę która jest która.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Ja wymieniałem tylną pod skrzynią i ona nie ma wpływu na szarpania itp.

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    a co tam ma cieknąć?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    mi te sie wydaje ze to tylko jest osłona ale zeby ciekła? nie miałem z tym problemu, jak wogóle cenowo stoja te poduszki?

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    No właśnie w tym problem, że ja nie wiem jak są te poduszki zbudowane. Powiedział, że są ok, bo nie ciekną. Cenowo, to jakoś od 110 zł do ponad 250, ale w zależności od rodzaju.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    od rodzaju? mozesz to bardziej rozwinąc? sa rózne typy? czy jak?

  10. #10
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    To jest guma i metal żadna pneumatyka

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 07:09
  2. [146] ABS / Poduszki
    Utworzone przez irekostrow w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 01-02-2013, 15:05
  3. Poduszki
    Utworzone przez Darek68 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-04-2012, 15:16
  4. czy to moga byc poduszki pod silnikiem
    Utworzone przez rodrigez2206 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-01-2011, 09:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory