Witam mam taki problem gdy jadę powyżej 3000 obr to zaświeca się marchewa i auto gaśnie???
Witam mam taki problem gdy jadę powyżej 3000 obr to zaświeca się marchewa i auto gaśnie???
Jest wiele możliwości. Najlepiej odczytać błędy po podłączeniu komputera złączem diagnostycznym. Wtedy wyjdzie z czym jest problem. Jak dawno pojawił się problem? Od nowości?
Kolega ma racje.
Komputer prawde Ci powie bo tak to wróżenie z fusów. Powodów może być kilka temat był poruszany na forum.
Uzupełnił profil, skąd jesteś, jaki masz silnik w aucie.
Może ktoś z Twojej okolicy się do Ciebie odezwie i będzie mieć możliwość podjechania i odczytania błędu. Jeśli byłbyś z okolicy Zabrza to z chęcią pomogę.
Jestem z woj. opolskiego silniczek mam 1.9 jtd 105 km bylem na kompie i juz wymienilem czujnik ciśnienia paliwa na listeie wtryskowej ,a wiec mechanik powiedzial mi ze na 90% padniety jest regulator cisnienia paliwa na pompie wysokiego cisnienia ale 100% pewnosci niema i zalecil mi zebym wziol od kogos znajomego taki czujnik(oczywiscie to samo auto i typ silnika)i zebym sobie sprawdzil czy napewno bedzie to?przed kupnem nowego oczywiscie sek w tym ze niemam znajomych alfistow z tym silnikiem??? help my please!!!
Bardzo możliwe, że to regulator, ale możliwości jest najmniej kilka, tak jak koledzy wyżej napisali. Skąd jesteś dokładnie, może mógłbym pomóc. Mieszkam w łódzkim pow. wieruszowski.
AR 155 1.7 TS '95 & AR 156 SW 1.9 16v JTD '03
jestem z woj.opolskiego powiat Brzeski a dokladniej z miejscowosci Grodków
Ponawiam temat bo juz sil mi brak???wymienilem juz czujnik walu korbowego,czujnik cisnienis paliwa,regulator cisnienia paliwa(nowy bosh)ale i tak gasła przy gwaltownym depnieciu w pedal gazu no i oddalem ten czujnik bo to nie on byl przyczyna(300zl w kieszeni)a dzisiaj spuscilem paliwo wlalem z shelle i dodatek do czyszczenia ukladu paliwowego(STP) no i dalej gasnie a jak na kompie bylem to wywalilo jakis blad ze za duzze cisnienie paliwa w magistrali czy cos takiego???co mam dalej robic???POMOCY KOLEDZY!!!!!
Co nikt nie ma pomyslu????
Poszukaj sobie kogoś w okolicy z kompem i sprawdź ciśnienie paliwa podczas jazdy i w momencie wystąpienia błędu. Za wysokie ciśnienie paliwa, moim zdaniem wskazuje na jakiś czujnik, ew. regulator. Sprawdź ciągłość przewodów podłączonych do tych czujników i same kostki, może coś gdzieś nie styka. Regulator też podmieniałeś. W Nysie w serwisie podobno jest dobry gość od jtd.
AR 155 1.7 TS '95 & AR 156 SW 1.9 16v JTD '03
Kolego mam tez taki sam problem ale też nie wiem gdzie szukać przyczyny ostania myślą jest lejący któryś wtrysk bo ostatnio zaczyna falować na wolnych obrotach.