Tak jak w temacie!
Jakieś propozycje co można wrzucić do alfy?
Tylko nie drastycznie; ) chodzi mi o jakieś małe przeróbki
Tak jak w temacie!
Jakieś propozycje co można wrzucić do alfy?
Tylko nie drastycznie; ) chodzi mi o jakieś małe przeróbki
A co teraz posiadasz i czego się spodziewasz ?
Pozdrawiam
Michał (p.maiki)
Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014
Narazie jest kompletna seria... a powoli zaczyna mi brakować mocy ; )
Kompresor ?
Pozdrawiam
Michał (p.maiki)
Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014
Wymień motor![]()
Haha! Panowie co tak drastycznie![]()
długo nie długo miesiąc...
Myślałem o jakimś dolocie, wtryski
Wtryski zostaw w spokoju,benzynka i tak droga!zrób wydech łącznie z kolektorem i dolot.jak będzie się podobało to wałki rozrządu do zrobienia,strojenie i w trasę!ale pamiętaj,tanio nie będzie!
Nie napisałeś ile masz kasy, ale oto Twoje opcje:
Dolot:
- wkładka sportowa np. K&N ok. 200zł i z tego zwykle ok. 2% różnicy (nie zawsze na plus) i możliwe problemy z przepływką od oleju do filtra
- dolot z dobrze zamontowanym stożkiem ok. 300-500 zł, jw.
- BMC CDA 1000 zł lepiej niż wyżej, ale też bez rewelki
Wydech:
- końcowy PROEX i wywalenie kata (jak się da) - ok. 300 zł, poprawi coś tam albo i niekoniecznie
- porządny dedykowany kompletny wydech - ok. 2000 zł, da z 5-10%
Silnik:
- porting głowicy - 2-4 tys zł, ok. 10% poprawa mocy i momentu w całym zakresie obrotów,
- wałki sportowe, np takie: http://www.cb-cams.com/dettaglio_pro...id_prodotto=20 efekt - raczej na plus, ile - nie wiem
- swap - 2-4-10-12 tys, co sobie zamarzysz, najłatwiej ofc. 2.0 TS 155 KM
- soft turbo albo kompresor - 10 tys. zł, ze 120 do ok. 160 KM, przy turbo ryzyko wypalenia denek tłoków,
Elektronika:
- magnetyzery - lepsze samopoczucie kierowcy, a jeszcze lepsze tych, co to sprzedają i jelenia znaleźli,
- sportowe świece - jw.
- rezystorek za 5zł - jw., do tego spalanie +10%
- tani chip - 700zł, dobry chip indywidualny - 1100 zł, od 5% do 10% charakterystyka w górę w całym zakresie, z lepszym chipem możliwy nawet spadek spalania.
- stand alone ECU - dowolne wysterowanie silnika w zależności od potrzeb, za 1000zł mogę Ci np. mega squirta załatwić
- piggy back pomijam, bo z elektroniczną przepustnicą są problemy
Samochód:
- kupić mocniejszy - a za ile, to co kto lubi.
Do każdej z cen należy doliczyć pomiary na hamowni - ze stówka
Wniosek: najbardziej urządzało by Cię z małych przeróbek swap
Tak powaga, jest już kilka tematów o tuningu 147, wystarczy poszukać. Wiem skąd się to wzięło, 2 lata temu w zasięgu ludzi w moim ówczesnym wieku (20 lat) i młodszych było 145, teraz jest 147 i mocy by się chciało, tylko jak by się ogarnąć, to mocniejsze wolnossące 1.6 ma mało która marka (np. Honda).
Ostatnio edytowane przez Rzmudzior ; 05-08-2011 o 21:55
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda