Jaka jest różnica w silniku 2.0 ts z roku 2000 przed październikiem i po bo jak wynika z parametrów to ten nowszy ma o 5 km mniej .
czy wynika to z oprogramowania ,czy inny moment obrotowy .
a może inna skrzynia biegów?
Jaka jest różnica w silniku 2.0 ts z roku 2000 przed październikiem i po bo jak wynika z parametrów to ten nowszy ma o 5 km mniej .
czy wynika to z oprogramowania ,czy inny moment obrotowy .
a może inna skrzynia biegów?
nieźle - nie rużnica a różnica![]()
Jest różnica w niektórych podzespołach (np. termostat) i osprzęcie (np. przepływomierz) oraz w ECU i jego oprogramowaniu
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
By sprostać surowym normom ekologicznym, w połowie 2000 roku producent dokonał zmian parametrów wersji 1.8 i 2.0. Spowodowało to nieznaczne zmniejszenie mocy i momentu obrotowego. Mniejszy silnik ma 140KM/6500 obr./min., moment obr. 163 Nm/3900 obr./min., w wersji 2.0 moc 150KM/6300 obr./min., moment obr. 181 Nm/3800 obr./min.
Tekst z cuoresportivo.pl
Jak zwykle chodzi o ekologię.Pewnie dali lepszy katalizator pogarszając wydech, stąd mniejsz moc.
po zmianach zastosowoano
elektroniczna przepustnice
brak krokowca
nowe ECU ME 7.3.1 EOBD
3 sondy lambda
jakies tam zmiany z klockami hamulcowymi i tarczami chyba
inny przplywomierz
Coś tonie tak z tą ekologią i tymi donymi przykład ;Napisał Arek 146
166 silnik 2.5 moc 188km po X 2000r 190km
166 silnik 3.0 moc 220km po X 2000r 226 km
opisane zmiany nie nastąpiły w połowie roku tylko od pażdziernika 200r
dotyczy to tesz disla .
teraz ciekawy jestem tej teorii z tą ekologią .