Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Zamiana zawieszenia

  1. #1
    Pawlik
    Gość

    Domyślnie Zamiana zawieszenia

    Witam, poszukuje informacji na temat zamiany zawieszenia ze sportowego na seryjne w 156 SW 2.4 JTD 01r. Posiadam zawieszenie niemieckiej firmy MP Sport z olejowymi amortyzatorami. Zawieszenie ma już 200 tyś.km i jest już zużyte. Chcąc kupić kompletne zawieszenie w niemczech otrzymałem odpowiedź że nie moge w swojej belli przejść na seryjne zawieszenie z tego względu że w tym modelu tj.932 było zamontowane szersze zawieszenie o 4 mm i wyższe sprężyny i amorki na tyle zmienią geometrie że nie da się jej ustawić a do tego bedzie problem przy skręcie kół. Jedynym wyjściem jest montaż zawieszenia 30/30, 30/40 lub 40/40. Miał ktoś już z czymś takim do czynienia ???
    Ostatnio edytowane przez Pawlik ; 27-08-2011 o 16:34

  2. #2
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    pierwszy raz o czyms takim słysze.

  3. #3
    JFC
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pawlik Zobacz post
    .....Chcąc kupić kompletne zawieszenie w niemczech otrzymałem odpowiedź że nie moge w swojej belli przejść na seryjne zawieszenie z tego względu że w tym modelu tj.932 było zamontowane szersze zawieszenie o 4 mm i wyższe sprężyny i amorki na tyle zmienią geometrie że nie da się jej ustawić a do tego bedzie problem przy skręcie kół. Jedynym wyjściem jest montaż zawieszenia 30/30, 30/40 lub 40/40. Miał ktoś już z czymś takim do czynienia ???
    Bardzo dziwne jest, to co napisałeś, bo co ma model 932 do tego. 932 to oznaczenie modelu 156, więc z czym je porównywano, to tak jakbyś chciał założyć zawieszenie od czegoś innego, wszyscy posiadacze 156 mamy początek numeru nadwozia zaczynający się od ZAR932....coś musiałeś źle zrozumieć, bo innego wytłumaczenia nie mam. Zakładając np. zwykłe standardowe sprężyny i amortyzatory rzeczywiście inaczej ustawia się zbieżność chyba, ale jak najbardziej jest to możliwe do zrealizowania, zupełnie nie rozumiem tych 4mm o co chodzi, dlatego myślę, że to jakieś nieporozumienie wynikłe z przyczyn językowych, czy też coś związanego może z modelem crosswagon (czysta teoria z mojej strony), może tutaj tkwi przyczyna, bo nawet GTA ma te same wahacze. Podsumowując spokojnie możesz zmienić sprężyny i amortyzatory na seryjne oczywiście pamiętając później o tzw. ustawieniu zbieżności.
    Ostatnio edytowane przez JFC ; 27-08-2011 o 19:25

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    zbieżność się nie zmieni jedynie kont pochylenia koła, w tym wypadku kont się teoretycznie zmniejszy ale nie będzie on inny niż mam go ja w swojej na zwykłym zawieszeniu bądź w wersji sportPack . czyli nic złego się nie stanie.

  5. #5
    Pawlik
    Gość

    Domyślnie

    OK. dzięki za pomoc, też mi coś nie pasowało jak usłyszałem że nie mogę przejść na normalne zawieszenie. W tym tygodniu postaram się postawić bellę na amorkach bilstein a nad sprężynami sie zastanowie jakiej będą firmy.

Podobne wątki

  1. zamiana zawieszenia ze SPORT na SERIE Kłopot.....
    Utworzone przez piotrwachnik w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-11-2015, 20:14
  2. Zamiana JTD na 3.2 V6
    Utworzone przez tomSRT w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-07-2015, 09:48
  3. [155] Zamiana 2,0 16V na 8V
    Utworzone przez Dziaru w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 23-01-2011, 12:43
  4. Zamiana 166 JTD na 159 JTD (1.9 czy 2.4?)
    Utworzone przez cromik w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-03-2010, 16:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory