Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Swap z 2.5 V6 na 3.0 V6 - jakie przeróbki?

  1. #1
    yezus89
    Gość

    Domyślnie Swap z 2.5 V6 na 3.0 V6 - jakie przeróbki?

    Witam jestem tu nowy na forum. Alfe mam od 4dni i juz powarzna awaria. Zerwal mi sie pasek wieloklinowy i wkrecil pod razrzad. tak mowi mechanik. teraz pytanie potrzebuje najtanszej alternatywy naprawy tego silnika. i chcial bym sie dowiedziec czy jest mozliwe zamontowanie 3.0 v6 bo mam mozliwosc tanio kupic ten silnik tylko czy bedzie pasowal plug&play bez dodatkowych przeróbek i dokupywania wielu czesci. popropstu podajcie mi najlepsze wyjscie z mojej sytuacji i oczywiscie najtansze.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Witam,
    Miałem taka samą sytuację. Okazało sie że pasek przeskoczył po jednym ząbku na dwóch wałkach. U mnie zaczęli od ustawienia rozrządu i ...działa do tej pory.
    Jak mozesz odpalić auto i chodzi to spróbuj najpierw ustawić ponownie rozrząd. Nie zaszkodzi sprawdzić.

    Co do swap'a na 3.0 to było o tym troche na forum. Chyba sie da bez wielu przeróbek. Bardziej chodzi chyba o sterowanie, wtryski itp. Wpisz w wyszukiwarke.

  3. #3
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    2,5 i 3,0 są praktycznie identyczne, kwestia jest tylko innego sterownika... ogólnie nie ma z tym problemu więc jak masz możliwość to bierz od razu

    A co do rozrządu... jeżeli jest tylko przestawiony i można auto odpalić(ale ono chodzi jak traktor) to kwestia jest tylko właściwego ustawienia, chociaż z tym może być trochę problemów z resztą to już sam się przekonasz jak Twój mechanik będzie próbował go ustawić

    Uzupełnij profil... dobrze wiedzieć skąd kto jest, łatwiej tak o pomoc

  4. #4
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Ustaw rozrząd na oryginalnych blokadach i sprawdź kompresję na cylindrach. Jeśli silnik będzie pracował równo i kompresja będzie w normie to lej paliwo i się ciesz.

  5. #5
    yezus89
    Gość

    Domyślnie

    silnik juz zmieniony w stary byla masakra nie oplacalo sie naprawiac. nowy kupilem za 2tys(z nowym rozrzadem) i pare gratow jeszcze mi dorzucil do tego. mechanik wzial za wymiane 2 tys.

  6. #6
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    Za samą wymianę silnika 2k PLN? Wydaje się być to trochę dużo biorąc pod uwagę, że to Plug&play...
    No chyba że coś tam jeszcze było robione i wymieniane?

  7. #7
    yezus89
    Gość

    Domyślnie

    bylo no nie napisalem. wymienione byly rolki paska wieloklinowgo regulacja i poprawki instalacji gazowej wymiana klockow chamulcowy i pare innych drobiazgow.

  8. #8
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    To chyba że...
    A włożyłeś 2.5 czy 3.0 ???

Podobne wątki

  1. Swap z 2.5 na 3.0 jakie graty potrzebne
    Utworzone przez Xemik11 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-01-2016, 13:15
  2. Koszt optycznej przeróbki?
    Utworzone przez Antic w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-10-2014, 20:02
  3. Jakie graty do 156 swap 3.0?
    Utworzone przez Damian1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 20-01-2013, 23:28
  4. swap z 1,9 na 2,4 jakie mogą być problemy
    Utworzone przez mateo18_92 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-02-2012, 23:54
  5. [164] RWD, przeróbki
    Utworzone przez ar4me w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-10-2009, 23:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory