Witam!
Czy to:
równa się:
http://allegro.pl/lacznik-stabilizat...802836837.html ?
Witam!
Czy to:
równa się:
http://allegro.pl/lacznik-stabilizat...802836837.html ?
TakŁącznik, to łacznik
![]()
Jego wymiana ogranicza się do podniesienia auta, rozkręcenia dwóch nakrętek i wychodzi? Czy jeszcze jakieś kombinacje?
Najlepiej podnieść cały przód, bo uniesienie jednego koła poskutkuje naprężeniem stabilizatora i ciężko będzie wybić sworzeń łącznika. Osobiście nie używałem ściągacza tylko stare wiertło jako pobijak do wybicia sworznia.
Możesz użyć dwóch podnośników, jednym podnosisz auto , a drugi podstawiasz pod dolny wahacz-który podnosisz trochę. Polecam przy wymianie jednego, w przypadku dwóch jak w odpowiedzi powyżej.
Kwestia czy stare są też z TRW i czy od założenia były kiedyś ruszane, jeśli były ruszane to do klucza 17 podnośnika szczotki stalowej i wd40 dołóż także szlifierkę kątową, łączniki TRW wymagają imbusa 6 jeśli były często ruszane to imbus na nic się nie nada
Alfa Romeo 156 1,9JTD '02 SPORTWAGON
Szerokopojęta elektronika i elektryka samochodowa
Dzięki za podpowiedzi!Po niedzieli się za to zabieram to dam znać jak wyszło..
mam pytanie, jak często wymieniacie łączniki stabilizatora przód? W mojej belli po wymianie całego przedniego zawieszenia na trw w zeszłym roku, muszę wymieniać je co 2 - 3 miesiące? to normalne czy ktoś coś schrzanił przy wymianie zawieszenia? Może to nasze wspaniałe drogi? pozdro
Wymienione i 60% stuków w zawieszeniu ucichło. Ogólnie robota pierdoła, chociaż troche problemów było żeby ponaginać ponaciagać co by wyskoczył stary i wskoczył nowy. Teraz kombinuję nad resztą stuków - albo drugi łącznik chociaż mechanicy mówili że nie, że jest ok.. albo stabilizator - możliwe bo stuka lekko jak jest różnica poziomów kół.
No i z tyłu też coś napierdziela lekko ale mechanicy mówili że cały tył sztywny..