Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Do szukających GT i nie tylko...

  1. #1
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie Do szukających GT i nie tylko...

    Temat dotyczy konkretnie GT, ale można to odnieść do innych modeli.
    Dla jednego z Alfaholików szukamy GT 1.9, 110kW. Warunki brzegowe są takie, że auto ma być naprawdę pewne, z realnym przebiegiem, dobrze wyposażone, czyli takie, jakie każdy by chciał kupić. Pożądana skóra, connect (to już mój wymysł), fajnie, gdyby była ciemna z jasnym wnętrzem. No i trafiła się piękna GT, 2005 rok, 90 tys. przebiegu, democar z salonu w Kolonii, wszystkie papiery, książka, po serwisie rozrządu, przez te 6 lat miała przytarcie drzwi pasażera, zrobione na tiptop. Może nie jest idealna, ale warta grzechu:
    https://picasaweb.google.com/1040292...CLq6qOfBzpXkSA
    I teraz cena: 9 tys. E - to cena do zapłacenia u nich, do której trzeba doliczyć sprowadzenie i rejestrację.
    Wiemy teraz ile kosztuje dobry egzemplarz.
    Jak wyglądają przed sprowadzeniem igiełki z placów za 25 tys. to już każdy może sobie dopowiedzieć sam.
    W świetle tego, egzemplarz, który sprawdzałem miesiąc temu dla kolegi liwiusza to normalnie biały kruk (3 dychy za 2004 rok):
    https://picasaweb.google.com/1040292...MLFz-i93biGlwE

    Skomentuję to słowami handlarza u którego oglądałem Thesis 2.4JTD z 2003 roku za niecałe 20 tys. (dobry egzemplarz z tego rocznika to jakieś 3 dychy).
    Jak zobaczył, że wyciągam miernik to powiedział "No chyba cudów się Pan za tą cenę nie spodziewa..." I to jest dobry komentarz dotyczący tanich aut. Najlepszy, jaki słyszałem :-)
    Ostatnio edytowane przez szerszeń ; 19-09-2011 o 08:48
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Odwieczna zasada... Nie ma tanich i dobrych samochodow. Albo tani albo dobry. Trzeba przyznac ze jak kompletnie nie podoba ni sie GT to ta za 9 tys euro wyglada przepieknie.

  3. #3
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał abezus Zobacz post
    Odwieczna zasada... Nie ma tanich i dobrych samochodow. Albo tani albo dobry.
    albo ...
    dobry i drogi ale negocjacje uparte i robi się tańszy








  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Nic nowego... Najtańsza 159 Q4, która wpadła mi w oko kosztuje tyle co nowa 2.0 136KM w salonie

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Temat dotyczy konkretnie GT, ale można to odnieść do innych modeli.
    Dla jednego z Alfaholików szukamy GT 1.9, 110kW. Warunki brzegowe są takie, że auto ma być naprawdę pewne, z realnym przebiegiem, dobrze wyposażone, czyli takie, jakie każdy by chciał kupić. Pożądana skóra, connect (to już mój wymysł), fajnie, gdyby była ciemna z jasnym wnętrzem. No i trafiła się piękna GT, 2005 rok, 90 tys. przebiegu, democar z salonu w Kolonii, wszystkie papiery, książka, po serwisie rozrządu, przez te 6 lat miała przytarcie drzwi pasażera, zrobione na tiptop. Może nie jest idealna, ale warta grzechu:
    https://picasaweb.google.com/1040292...CLq6qOfBzpXkSA
    I teraz cena: 9 tys. E - to cena do zapłacenia u nich, do której trzeba doliczyć sprowadzenie i rejestrację.
    Wiemy teraz ile kosztuje dobry egzemplarz.
    Szerszeń - weź poprawkę na to, że w Niemczech mają jedne z najdroższych Alfa Romeo. Dotyczy to wszystkich modeli. Podobnego GT kupiłbyś w Belgii za 1000 Euro mniej. IMO płacenie 9 tysięcy Euro oznacza wydanie na takiego GT-ka kwoty ponad 40 tysięcy złotych (wliczając koszty wycieczki, transportu, rejestracji i do tego wysoki kurs Euro na dzień dzisiejszy), co stawia pod dużym znakiem zapytania sens takiego zakupu, skoro za te pieniądze bez większego halo kupujesz 150-konną 159 z 2007 roku. A chyba nikt nie ma złudzeń, że jakość GT do jakości 159 ma się nijak...
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Szerszeń - weź poprawkę na to, że w Niemczech mają jedne z najdroższych Alfa Romeo. Dotyczy to wszystkich modeli. Podobnego GT kupiłbyś w Belgii za 1000 Euro mniej. IMO płacenie 9 tysięcy Euro oznacza wydanie na takiego GT-ka kwoty ponad 40 tysięcy złotych (wliczając koszty wycieczki, transportu, rejestracji i do tego wysoki kurs Euro na dzień dzisiejszy), co stawia pod dużym znakiem zapytania sens takiego zakupu, skoro za te pieniądze bez większego halo kupujesz 150-konną 159 z 2007 roku. A chyba nikt nie ma złudzeń, że jakość GT do jakości 159 ma się nijak...
    Za młodu, że tak to ujmę, jeździłem stopem po Europie i powiem Ci, że chyba belgijskiego auta bym nie kupił. Uprzedzeń nie mam, ale chyba bym wolał dorzucić te 1000E i wziąć od Niemca.
    Druga sprawa, to tu chodzi tylko o GT, bo akurat tego auta pożąda kolega. Tu nie ma wahań, czy GT, czy 159. Po prostu ma być GT. Takim tokiem rozumowania, to dla mnie 4 dychy na GT to paranoja. W ten cenie mam Thesis z tego samego rocznika, która bije na głowę 159 i GT razem wzięte - wyposażeniem, komfortem, bezpieczeństwem. Pomijam kwestię stylistyki - bo ta jest co najmniej kontrowersyjna - jednym się podoba, innym nie.

    Tak na szybko oblookałem, co dziś oferuje allegrosz i biorąc pod uwagę tylko cenę, podkreślam - tylko cenę! i zakładając, że w ogłoszeniu jest tylko prawda i cała prawda, to z tego rocznika jest tylko jeden egzemplarz, który za granicą mógł wyglądać przyzwoicie:
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-gt-jasn...C20409473.html
    No i kosztuje 4 dyszki.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  7. #7
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    ładny kolor tej z SA



    tylko ta skórka na foto wygląda lepiej niż w rzeczywistości ( mam na myśli wygląd tego koloru na "żywca" a nie ten konkretny egzemplarz )
    no i dziwnie jakoś akurat ta ma - skóra fotele , boczki alcantara chyba
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	6.jpg
Wyświetleń:	434
Rozmiar:	253.6 KB
ID:	34688  
    Ostatnio edytowane przez bocian ; 19-09-2011 o 11:20








  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    no i dziwnie jakoś akurat ta ma - skóra fotele , boczki alcantara chyba
    Widziałem już takie zestawienie w innym egzemplarzu. Ale czy tak mogła wyjść z fabryki to nie wiem.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Peugeot 407SW, EW10A
    Postów
    657

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    albo ...
    dobry i drogi ale negocjacje uparte i robi się tańszy
    Jak ktos jest pewny swego to zabardzo nie ponegocjujesz bo za poldarmo dobrego auta nie odda... Inna sprawa ze mowimy o alfa romeo, marce ktorej wiekszosc ludzi sie boi i sprzedac te samochody jest koszmarnie trudno... Wiem co mowie bo przez miesiac sprzedawalem swoja alfe z najlepszym silnikiem jaki byl w nich montowany i naprawde zainteresowanie bylo mierne ale ze mna zbytnio negocjacji nie bylo choc i tak troszke obnizylem cene... Generalnie doszedlem do wniosku ze w polsce ludzie szukaja aut tanich a pozniej dopiero wazne zeby byly w jako takim stanie... priorytetem jest kupno samochodu za poldarmo. Taki kraj, taka mentalnosc. U mnie poki co auto zostaje bo jesli mam sprzedac tanio samochod w takim stanie to... po moim trupie. Tak ze reasumujac moim zdaniem jesli ktos wie co ma to tanio nie odda... jesli natomiast chce sie auta pozbyc to wiadomo ze negocjacje wchodza zawsze w gre.

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    Szerszeń - weź poprawkę na to, że w Niemczech mają jedne z najdroższych Alfa Romeo. Dotyczy to wszystkich modeli. Podobnego GT kupiłbyś w Belgii za 1000 Euro mniej. IMO płacenie 9 tysięcy Euro oznacza wydanie na takiego GT-ka kwoty ponad 40 tysięcy złotych (wliczając koszty wycieczki, transportu, rejestracji i do tego wysoki kurs Euro na dzień dzisiejszy), co stawia pod dużym znakiem zapytania sens takiego zakupu, skoro za te pieniądze bez większego halo kupujesz 150-konną 159 z 2007 roku. A chyba nikt nie ma złudzeń, że jakość GT do jakości 159 ma się nijak...
    Moim zdaniem porownywanie tych dwoch samochodow nie ma sensu... Jedno to rodzinny sedan, drugie to pseudo sportowe coupe dla czlowieka ktory raczej jeszcze rodziny nie ma albo kupuje samochod jako drugi. Wiadomo ze zdarzaja sie wyjatki i zarowno jedno jak i drugie moga szukac inne osoby niz wyzej wymienione ale jesli chodzi o jakosc wykonania to nie wierze w znaczace roznice... Mamy opla kontra fiata... Obydwie marki do super wytrzymalych nie naleza wiec na pewno psuc sie beda... GT to tak naprawde stara konstrukcja 147/156 gdzie wszyscy znaja jej bolaczki i naprawy tak naprawde nie sa bardzo drogie a 159 to juz nowsze auto jeszcze nie dokonca "rozpracowane" i patrzac do dzialu "159" naprawy sa zdecydowanie drozsze. Nie chce zeby mnie ktos zrozumial zle... Nie jestem zwolennikiem tego czy tego modelu bo tak jak powiedzialem kazdy ma plusy i minusy...

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Za młodu, że tak to ujmę, jeździłem stopem po Europie i powiem Ci, że chyba belgijskiego auta bym nie kupił.
    Dla mnie nie ma różnicy, czy auto z Niemiec, Belgii czy Holandii - nie ma tak naprawdę żadnej zasady rządzącej stanem tych aut. Wyjątkiem są auta z zachodnich komisów - im bliżej polskiej granicy, tym większe "wydumki" tam stoją. Dlatego też nie uważam za zasadne dopłacanie xxxx euro "dla idei auta z Niemiec".
    Co do faktu, że ktoś CHCE GT-ka - tutaj nie ma oczywiście dyskusji

    Natomiast co do kosztów utrzymywania GTka i 159 - moje doświadczenie wskazuje na to, że zdecydowanie lepiej wypada tu 159. CHociażby ze względu na drastycznie wyższą jakość wszystkich elementów zawieszenia. I jest to już auto naprawdę do końca rozpracowane.
    Ostatnio edytowane przez Tomek_KRK ; 19-09-2011 o 12:28
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

Podobne wątki

  1. Dla szukających 156 2.4 JTD
    Utworzone przez arljazz w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-01-2011, 10:32
  2. 156 GTA i nie tylko na KJS`ie
    Utworzone przez alces1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 24-11-2009, 09:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory