Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Silnik z 145 1.4

  1. #1
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie Silnik z 145 1.4

    czy pasuję plug and play? co trzeba zmienić auto mam sprzed zmian w marcu 1992 czyli na starym czujniku polozenia przepustnicy. do tego mam sonde pozmianową tzn 1 wtyczka 3 pinowa. co moze mnie zaskoczyc?
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  2. #2
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    no i jak tam specjalisci:> ktos mi powie, czy jedyne czego mozna sie tu dowiedziec to to ze mam kijowe felgi
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Solec Kujawski
    Auto
    33 Q4, 156 SW 2,4 JTD
    Postów
    379

    Domyślnie

    nie wiem jak to bedzie z 1.4 ale wiekszego problemu nie powinno byc. Ja mam 1.7 16V ze 146 i musialem swoja gore tylko zalozyc zeby pasowala pod moj kolektor ssacy i zmienic pompe oleju na ta z wyjsciem na aparat bo w 145/6 bylo lepiej i nie bylo aparatu no i lacznik do skrzyni zeby byla dziura na aparat. Wiec pewnie lepiej bedzie jak zrobisz cos jak u mnie ze swoja gore zostawisz a dol nowszy bo moze Ci pozniej jakiegos kabelka braknac. No chyba ze zmienisz razem ze sterownikiem i cala wiazka silnika to napewno tylko przelozysz i ruszy.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    A poza tym Amigas masz fajans nie felgi Tak na poważnie to cała zabawa z aparatem odpada ponieważ 1,4 w 145 nie miała aparatu tak jak 33 więc masz przekładkę flaków z głowy. Podsumowując nic tylko ładować "świeży" silniczek.
    NO TO WPADŁEM...

  5. #5
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    stalowki nei sa fajne? aluski sa tez ok, widzial?
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    Nie nie są Pokaż czym uratowałeś honor swojej rakiecie W rewanżu jeśli dobrze wszystko pójdzie albo pokaże Ci fotki nowego nabytku albo jedynie opiszę Ci stan wehikułu który będzie drażnił dalej swojego dotychczasowego właściciela.
    NO TO WPADŁEM...

  7. #7
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Polkowice
    Auto
    Alfa Romeo 33 1.4 ie Alfa Romeo 145 1.4 boxer
    Postów
    179

    Domyślnie

    Miałem wcześniej 33 teraz mam 145 obydwie 1.4 bx. I powiem ci że jest duża róznica w silniku. Przedewszystkim kolektor ssący jest inny i dołożony jest czujnik podciśnienia (zapomniałem jka to się nazywa fachowo) ponadto jest inne mocowanie silnika. silnik w 145 trzyma sie na dwuch poduszkach jedna z przodu a druga to na samym końcu skrzyni biegow. w 33 silnik trzyma sie w sumie na 3 poduszkach 2 na silniku jedna na skrzyni. Nie wiem jak jest z kolektorem wydechowym.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GUNIOZAUR
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    WROCŁAW
    Auto
    155 2.0 TS 16v 95, 155 2.0 8V 94
    Postów
    291

    Domyślnie

    Jest jak mówisz ale kolektor ssący odpada bo ziomkowi chodzi o samo przerzucenie bloku z flakami a osprzęt zostaje z 33 więc w tym miejscu największy problem to kwestia tego czy kolektor z 33 będzie pasował do silnika ze 145, a jako że będzie pasował to problem nie istnieje ani z kolektorem ani ze wspomnianym czujnikiem. Co do poduszek to silnik w 33 trzyma się tak jak mówiłeś w trzech miejscach z tym że pierwsza jest z przodu, środkowa jest u góry na obudowie sprzęgła uściślając na skrzyni biegów a nie na silniku i z tyłu na skrzyni, dochodzi jeszcze niby coś po prawej stronie co można określić pogrzebaczem z tulejką mający za zadanie chyba ustabilizować silnik w osi ze względu na to że wszystkie poduszki właściwe idą po jednej osi i ani jedna nie trzyma silnika na boki. Tak więc jeśli skrzynia zostaje ( a zostaje) to w dalszym ciągu poduszki zostają na miejscu i w takiej ilości jak było to założone przez producenta.
    Ostatnio edytowane przez GUNIOZAUR ; 12-11-2011 o 13:40
    NO TO WPADŁEM...

Podobne wątki

  1. [159] silnik AR 159 1.9 jtd 120 KM a silnik Opel vectra 1.9 CDTI 120 KM IDENTYCZNE ???
    Utworzone przez Pielu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-08-2017, 20:52
  2. Kupię Silnik do ALFA ROMEO 147 1.9 JTD SILNIK 115 KM 937A200
    Utworzone przez dawidx500 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 13:51
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 21:57
  4. Błąd P0340, silnik zgasł, kreci nie odpala, silnik 1.6 TS
    Utworzone przez maryszkens w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 19:41
  5. [GTV] Silnik kaplica - silnik zazgrzytał i zgasł. Rozrusznik nie kręci wałem...
    Utworzone przez Ferrari-1 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 98
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory