czy pasuję plug and play? co trzeba zmienić auto mam sprzed zmian w marcu 1992 czyli na starym czujniku polozenia przepustnicy. do tego mam sonde pozmianową tzn 1 wtyczka 3 pinowa. co moze mnie zaskoczyc?
czy pasuję plug and play? co trzeba zmienić auto mam sprzed zmian w marcu 1992 czyli na starym czujniku polozenia przepustnicy. do tego mam sonde pozmianową tzn 1 wtyczka 3 pinowa. co moze mnie zaskoczyc?
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
no i jak tam specjalisci:> ktos mi powie, czy jedyne czego mozna sie tu dowiedziec to to ze mam kijowe felgi![]()
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
nie wiem jak to bedzie z 1.4 ale wiekszego problemu nie powinno byc. Ja mam 1.7 16V ze 146 i musialem swoja gore tylko zalozyc zeby pasowala pod moj kolektor ssacy i zmienic pompe oleju na ta z wyjsciem na aparat bo w 145/6 bylo lepiej i nie bylo aparatu no i lacznik do skrzyni zeby byla dziura na aparat. Wiec pewnie lepiej bedzie jak zrobisz cos jak u mnie ze swoja gore zostawisz a dol nowszy bo moze Ci pozniej jakiegos kabelka braknac. No chyba ze zmienisz razem ze sterownikiem i cala wiazka silnika to napewno tylko przelozysz i ruszy.
A poza tym Amigas masz fajans nie felgiTak na poważnie to cała zabawa z aparatem odpada ponieważ 1,4 w 145 nie miała aparatu tak jak 33 więc masz przekładkę flaków z głowy. Podsumowując nic tylko ładować "świeży" silniczek.
NO TO WPADŁEM...
stalowki nei sa fajne? aluski sa tez ok, widzial?
ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam
http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html
Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv
Nie nie sąPokaż czym uratowałeś honor swojej rakiecie
W rewanżu jeśli dobrze wszystko pójdzie albo pokaże Ci fotki nowego nabytku albo jedynie opiszę Ci stan wehikułu który będzie drażnił dalej swojego dotychczasowego właściciela.
NO TO WPADŁEM...
Miałem wcześniej 33 teraz mam 145 obydwie 1.4 bx. I powiem ci że jest duża róznica w silniku. Przedewszystkim kolektor ssący jest inny i dołożony jest czujnik podciśnienia (zapomniałem jka to się nazywa fachowo) ponadto jest inne mocowanie silnika. silnik w 145 trzyma sie na dwuch poduszkach jedna z przodu a druga to na samym końcu skrzyni biegow. w 33 silnik trzyma sie w sumie na 3 poduszkach 2 na silniku jedna na skrzyni. Nie wiem jak jest z kolektorem wydechowym.
Jest jak mówisz ale kolektor ssący odpada bo ziomkowi chodzi o samo przerzucenie bloku z flakami a osprzęt zostaje z 33 więc w tym miejscu największy problem to kwestia tego czy kolektor z 33 będzie pasował do silnika ze 145, a jako że będzie pasował to problem nie istnieje ani z kolektorem ani ze wspomnianym czujnikiem. Co do poduszek to silnik w 33 trzyma się tak jak mówiłeś w trzech miejscach z tym że pierwsza jest z przodu, środkowa jest u góry na obudowie sprzęgła uściślając na skrzyni biegów a nie na silniku i z tyłu na skrzyni, dochodzi jeszcze niby coś po prawej stronie co można określić pogrzebaczemz tulejką mający za zadanie chyba ustabilizować silnik w osi ze względu na to że wszystkie poduszki właściwe idą po jednej osi i ani jedna nie trzyma silnika na boki. Tak więc jeśli skrzynia zostaje ( a zostaje) to w dalszym ciągu poduszki zostają na miejscu i w takiej ilości jak było to założone przez producenta.
Ostatnio edytowane przez GUNIOZAUR ; 12-11-2011 o 13:40
NO TO WPADŁEM...