Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: Kupno poliftingowego GTV

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar mario1942
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Stuttgart
    Auto
    GTV PH3 3.2 V6
    Postów
    144

    Domyślnie Kupno poliftingowego GTV

    Od miesiąca jestem "szczęśliwym" posiadaczem Opla Astry Bertone 2.2 16V z 2002r. Autko przywiozłem z niemiec, jest w super stanie. Ale... No właśnie, to chyba po prostu nie jest to, o co chodzi miłośnikowi motoryzacji Asterka jest niby dość ładna. Ma duży silnik... Ale prowadzi sie jak zwykły kompakt, a pozycja za kierownicą jest co najmniej dziwna, a już na pewno nie sportowa.
    Tak więc wróciłem do poprzedniego pomysłu na samochód - czyli na Alfe GTV.
    Stąd pytanie: czy w ogóle jest możliwe upolowanie GTV powyżej 2002r w Polsce?
    W ostatnim czasie widziałem jedną, ale niestety zniknęła już na następny dzien, jak sie pojawiła... Na zakup auta mam ok 22,000 zł, więc przy obecnym kursie euro nie mam nawet co marzyć o przywiezieniu sobie takiego autka np. z Niemiec,a starszego raczej nie moge kupić, bo bym sie nie wytłumaczył znajomym/krewnym/rodzinie i mieliby mnie co najmniej za jakiegoś świra
    Poza tym mam jeszcze takie pytanie - czy kupno GTV z JTS-em w ogóle ma sens? Po lekturze tego forum widze, że sporo osób mogłoby mi chcieć taki zakup odradzić, bo opinie o samym silniku są ogólnie średnie, a 3.0/3.2 v6 niestety dla mnie odpada.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    jak kupujesz auto 'dla znajomych', to się musisz tłumaczyć z wszystkiego
    odradzanie jest na każdym kroku, jak upiłem moją, to zaraz słyszałem z każdej strony złe opinie o marce, o modelu, o silniku
    w dupie to mam, co inni mówią, moja kasa, moje auto
    jak będziesz patrzył pod tym kątem, to lepiej jedź do salonu po nowe, wpłać te 22 tyś i reszte na kredyt, wtedy zamkniesz im jadaczki

    verdebiancorosso

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar mario1942
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Stuttgart
    Auto
    GTV PH3 3.2 V6
    Postów
    144

    Domyślnie

    Bynajmniej nie o to mi chodziło - samochód kupuje wyłącznie dla siebie. Jakbym patrzył na innych to już dawno bym jeździł golfem TDI
    Po prostu wyobrażam sobie minę mojej drugiej połówki, jak mówie: "Wiesz kochanie, ta idealna Asterka jednak nie do końca była dobra, musze kupić sobie starszą Alfe, która na dodatek pewnie częściej będzie sie psuła, no ale za to przynajmniej będe mógł troche poszaleć na drodze" Motoryzacyjni entuzjaści nie mają jednak łatwo w życiu
    A tak przy okazji mam jeszcze pytanie - czy różnica w spalaniu między JTS-em a 3.0 V6 będzie taka znaczna? Podobno w kosztach napraw wbrew pozorom korzystniej wypada V6...

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    co do spalania i kosztów się nie wypowiem, ale brzmienie V6 jest bezcenne, JTS to 'zwykła' rzędówka
    musisz szukać i wypatrywać okazji, skoro chcesz coś od 2002 roku

    verdebiancorosso

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Roznica w spalaniu bedzie duza zwlaszcza w miescie i nie sluchaj tych co ci powiedza ze nie ma prawie roznicy bo v6 24v w miescie przy spokojnej jezdzie pije miedzy 15-18 litrow, gdzie jts zamknie sie w okolicach 10litrow moze 11.W trasie te wartosci beda sie zmniejszaly ,koszty uzytkowania rozrzad w V6 z pompa wody+ swiece to wydatek ok 2 tys zl mysle ze w jts taniej .Mysle ze ten jts bedzie chodzil calkiem fajnie ,aczkolwiek V6 to sound, historia i fajna zabawa pod warunkiem ze ma dobry olej +wode .Jesli V6 po 2002 roku to masz 4 katalizatory +4 sondy lambda tak wiec zawsze w razie wymiany zwiekszaja sie koszta ,reszte rzeczy jak zawieszenie uklad napedowy koszty podobne
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4

    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Jak GTV, to tylko V6. Nie żyłuj do ostatniego grosza na zakup jak najmlodszego, tylko kup auto za np 18, a reszta pokryje roznice w spalaniu Wrazenia bezcenne A tu cos kompromisowego, ale wg mnie lekka wiocha:

    http://allegro.pl/ar-gtv-3-0-v6-24v-...923671370.html
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Mysle,ze za te pieniadze nie kupisz dobrej gtv w tym roczniku niezaleznie od motoru.

  8. #8
    Użytkownik Świeżak Avatar mario1942
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Stuttgart
    Auto
    GTV PH3 3.2 V6
    Postów
    144

    Domyślnie

    Dziękuje za wypowiedzi.
    Natknąłem sie na takie ogłoszenie podczas poszukiwań: http://otomoto.pl/alfa-romeo-gtv-ser...C20989724.html
    Wie ktoś może co to tak naprawde jest? Auto nie wygląda źle, ale podejrzana mi sie wydaje ta cała "Seria Limitate". Doszedłem też do tego, że istniało coś takiego jak gtv Cup Edition - ale czy te auta nie miały czasem pod maską zawsze 3.0 V6? Podejrzenia wzbudza też ta niechlujnie przyklejona nalepka informujca o edycji limitowanej...
    Przy okazji zapytam też o to auto: http://otomoto.pl/alfa-romeo-gtv-zadbane-C21661595.html Tutaj moje podejrzenia wzbudza kierownica - wydaje sie dość wytarta jak na rzekome 140 000 km. Jednak jako że nie mam odniesienia jak postępuje z użycie kierownicy w gtv-kach to prosze Was o opinie.

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    moja ma 196 tyś km i kierownica ma z jednej strony wytartą skórę, pod lewą ręką
    ta seria limitate trochę mi zalatuje allegro tuningiem
    spojler i progi jak w wersji Cup, ale zderzak przedni i 'błotniki' z wylotami jakieś chińskie mi się wydają, a tylny zderzak seria, a w Cup też był inny od dołu i silnik nie ma 150, tylko 155 KM jak w tej drugiej jest zaznaczone
    śmierdzi przekrętem haha
    a serio, to trzeba pooglądać osobiście i wtedy wydać ocenę

    verdebiancorosso

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cuma_borek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    była 145 BX Zender, jest 166 2.4jtd progression, GTV 2.0TS oraz 3.0v6 Cup
    Postów
    492

    Domyślnie

    zderzak przedni i blotniki razem ze spoilerem i progami sa orginalne od wersji cup, a z tego co wiem to cup-y wychodzily tez w ts-ach wiec nic z allegro tuningu nie zauwazyłem

Podobne wątki

  1. Kupno AR 156 V6 + LPG
    Utworzone przez Jowood w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 15:37
  2. Kupno 156
    Utworzone przez loloplay w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-01-2014, 19:58
  3. Kupno 147
    Utworzone przez kling w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-05-2012, 09:08
  4. [GTV] Kupno AR GTV
    Utworzone przez maciekmlody w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-10-2011, 20:00
  5. Kupno AR 146
    Utworzone przez sybir w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 10-07-2007, 12:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory