Witam wszystkich.
Jako świeżo upieczony forumowicz (zarejestrowałem się w dniu dzisiejszym) postanowiłem pełną parą zostać alfaholikiem. :) Do tego celu niezbędna będzie zamiana biletu komunikacji miejskiej na dowód rejestracyjny samochodu. Zapytanie wrzuciłem już na regionalne, ale postanowiłem jeszcze odezwać się tutaj. Będę wdzięczny za każdą opinię.
Namierzyłem sobie dwie furki. Proszę o wstępną diagnozę pacjentów po zdjęciach i treści, ew. o jakieś info, jeśli ktoś już się przyglądał tym egzemplarzom.
Piaseczno.
http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-...gi-IDu533.html
Na mój gust (a nie znam się) wygląda miło i przyjemnie. Sprzedający jest ogarniętym człowiekiem (nawiązałem z nim kontakt emailowo-telefoniczny) i odpowiada chętnie na wszystkie pytania i wątpliwości. Nie ma problemu z podjechaniem na dowolną stację diagnostyczną celem sprawdzenia przedzakupowego. Uzupełniam nieco informacje o samochodzie (nie wszystko jest w ogłoszeniu):
- przebieg 144.400 km;
- sprowadzony z Holandii na przełomie 2007/2008;
- moc 77kW czyli 105KM;
- oczywiście przed liftem, ale lusterka w kolorze nadwozia (oryginalne), więc pewnie poprzedni właściciel sobie je wymienił;
- rozrząd robiony przy 142.000 km;
- sporo porobione przy zawieszeniu (można to chyba sprawdzić łatwo na stacji diagnostycznej, prawda?), przy czym do roboty wahacz (jest info w ogłoszeniu) - na mój gust ze 250 zł za oryginalną część (albo ciut taniej za jakiegoś TRW plus robota);
Egzemplarz drugi.
Łasin koło Grudziądza.
http://allegro.pl/alfa-156-1-9jtd-li...931242321.html