Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Preblem z radiem, ciągle traci ustawienia

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    alfa romeo 156
    Postów
    21

    Domyślnie Preblem z radiem, ciągle traci ustawienia

    Witam, mam taki mały ale bardzo uciążliwy problem z radiem, a mianowicie radio po każdym wyłączeniu mojej alfy 156, 2004r, traci wszystkie zapisane ustawienia, czyli stacje, ustawienia audio, ogólnie wszystko. Za każdym razem jak odpalam auto to muszę wszystko od nowa ustawiać. W oryginalnym radiu wszystko było ok, tylko po wymianie na LG LAC5800R ten problem się pojawił. Dodam, że z mojego LG korzystałem już wcześniej w poprzednim aucie jakim był Seat Toledo i wszystko było si. Wiecie może jak to naprawić?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    W fabrycznej kostce ISO jest na 99% zamienione zasilanie ze stacyjki, z zasilaniem z akumulatora - może to tego wina?
    Tzn, że za każdym razem tracisz napięcie podtrzymujące ustawienia?
    Ale musisz dokładnie sprawdzić, więcej konkretów tutaj:
    http://www.alfaowner.com/Forum/ice-a...56-and-gt.html

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mario595
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    Była Alfa Romeo 156SW Ti, jest Ford S-Max
    Postów
    329

    Domyślnie

    W pionku jest tak, że kabel żółty z kostki Pionka musiałem połączyć z kablem czerwonym w kostce ISO. Myślę, że o to biega.

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    alfa romeo 156
    Postów
    21

    Domyślnie

    Dzięki chłopaki, to prawdopodobnie będzie to:
    http://farm6.static.flickr.com/5241/...f7d5c209_b.jpg
    Jak będę miał chwile czasu to tak zrobię i później napisze o wyniku tej operacji

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar slejerek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    Alfa Romeo:)
    Postów
    536

    Domyślnie

    Cytat Napisał mario595 Zobacz post
    W pionku jest tak, że kabel żółty z kostki Pionka musiałem połączyć z kablem czerwonym w kostce ISO. Myślę, że o to biega.
    Potwierdzam, musiałem taki sam patent kiedyś zrobić w 145-tce
    145 1,7 16V - była
    147 1,9 8V - była
    GT 1,9 16V - była
    156 SW FL 1,9 8V - była
    164 3.0 V6 super - była
    90 2.5 V6 quadrifoglio oro - jest
    159 1,9 16V- jest

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    alfa romeo 156
    Postów
    21

    Domyślnie

    Dokładnie tak samo musiałem zrobić, tylko zamiast żółtego (którego nie było) zamieniłem z pomarańczowym.

Podobne wątki

  1. Ustawienia nawiewów
    Utworzone przez nobodyspecial w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 14:19
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-04-2013, 22:07
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-03-2012, 10:47
  4. Sprawdzenie ustawienia rozrządu
    Utworzone przez Gelzak w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-12-2011, 18:53
  5. [164] dane do ustawienia geometrii
    Utworzone przez s_ordak w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-06-2009, 13:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory