Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Konkretne pytania? AR 1.6 TS 120KM rok 2000 przebieg 158 tys.

under28
    Gość

Domyślnie Konkretne pytania? AR 1.6 TS 120KM rok 2000 przebieg 158 tys.

Witam
    ze względu na szalejące ceny benzyny postanowiłem ze założę instalację LPG w swoim aucie. Wcześniej miałem trochę problemów z pracą silnika i mocą, ale w zeszłym miesiącu wymieniłem wariator, łożysko klimatyzacji, pompę wody i rozrząd i problem jak ręką odjął (oczywiście pieniędzy też adekwatnie w portfelu mniej ) teraz silnik chodzi pięknie, wręcz powiem jak nigdy. Postanowiłem, że chce jeszcze pojeździć autem ok 3-4 lat dlatego chce założyć instalację LPG. Mając na względzie powyższe i to że jestem kompletnym laikiem, mimo przeczytania wielu postów w tym temacie wiem tyle co nic... Dlatego liczę na waszą pomoc. Mam kilka konkretnych pytań tj.:

1. Jaką instalację założyć (chodzi mi o wszystko o nazwę, sterowniki itp.)?
    2. Czy możecie polecić jakiś dobry zakład w woj. mazowieckim, najlepiej okolice mojego rodzinnego miasta Ciechanowa?
    3. Co ewentualnie należy wymienić dodatkowo, aby być w pełni zadowolony z instalacji (czytałem o jakiś przewodach, świecach itp.) i jaki były szacowany koszt?
    4. Jaka kwotę należy przeznaczyć na LPG?

Dodam, że mam do wydania ok 2200 zł (plus minus 200zł).

Pozdrawiam

Użytkownik Dwusuwowiec
    Mieszka w
    Gródek
    Auto
    Fiat Bravo

Domyślnie

Z polecenia z Twoich okolic to chyba Nowotczyński z Mławy. Wtryski Hana czerwone, może już zielone, wielozawór Tomasetto standard, miedź fi 6, reduktor Zavoli N i jakiś sterownik. On pewnie zaproponuje Ci Staga i reduktor AC R01. Ja wziąłbym jednak Zavoli. Generalnie w tej cenie którą podałeś z tymi gratami powinieneś się zmieścić
    Ostatnio edytowane przez Endriu ; 08-12-2011 o 15:31

under28
    Gość

Domyślnie

Rozumiem, że urządzenie pod tajemniczą nazwą stag może być?

Użytkownik Dwusuwowiec
    Mieszka w
    Gródek
    Auto
    Fiat Bravo

Domyślnie