Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Sprawdzanie błędów i wykres

  1. #1
    siweczek25
    Gość

    Cool Sprawdzanie błędów i wykres

    Witam
    Dzisiaj powinien dotrzeć do mnie kabel.Normalnie podpinam sprawdzam błedy i asuje,a jak jest z wykresem-jak juz będe miał wszystko podpięte klikam na wykres i mam odpalić alfę-czy ma być juz wcześniej odpalona?Acha i jak sprawdzam błędy to wlączyć zapłon czy bez zapłonu?
    Jutro albo pojutrze wrzuce jakie błedy mam i wykres i mam nadzieje że pomożecie mi określić co nowego potrzebuje moja Bella.
    pozdrawiam

    Acha, mam pytanie bo pada mi chyba rozrusznik-ile kosztuje średnio regeneracja i ciężko jest z wymianą?
    Ostatnio edytowane przez siweczek25 ; 09-12-2011 o 11:30

  2. #2
    nymo
    Gość

    Domyślnie

    wymiana bardzo prosta.Ja za regenerację zapłaciłem coś ok 150.Co do reszty nie wiem.

  3. #3
    siweczek25
    Gość

    Domyślnie

    Nikt mi nie pomoże z tym podłączeniem? Jutro bedzie kabelek a wolałbym wiedzieć czy nic nie spier..........le.

  4. #4
    nymo
    Gość

    Domyślnie

    podłączasz kabel i przekręcasz zapłon(kontrolki mają się zapalić) i czekasz na połączenie.

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Cytat Napisał siweczek25 Zobacz post
    Nikt mi nie pomoże z tym podłączeniem? Jutro bedzie kabelek a wolałbym wiedzieć czy nic nie spier..........le.
    Bez włączonego zapłonu komp nie połączy Ci się z samochodem Co do wykresu to musisz mieć samochód odpalony, np. wykres sondy lambda - bez odpalonego silnika sonda po prostu "stoi", wartość pomiaru sondy będzie stała, po odpaleniu powinna być sinusioda

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Połączysz się z samochodem tylko na włączonym zapłonie. Pojawią Ci się błędy i w kolejnych zakładkach parametry. Parametry musisz odczytać na odpalonym silniku ale nie na biegu jałowym, tylko najlepiej podczas jazdy. Jedziesz powiedzmy na 3 albo 4, zaznaczasz parametry które chcesz odczytywać, zarzucasz wykres i gaz w podłoge,ciągniesz od niskich obrotów do wysokich na jednym biegu i zapisujesz wykres. Nie zaznaczaj zbyt dużo parametrów na raz bo wykres będzie nieczytelny. Na pewno sobie poradzisz i nic nie spier.....lisz.

  7. #7
    siweczek25
    Gość

    Domyślnie

    Dzieki wam wszystki o to mi chodziło.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Coś nie tak z Twoją jtd?

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar .AR is fun.
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Kujawsko-Pomorskie
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Postów
    69

    Domyślnie

    Wrzuć fotki jeżeli możesz Chętnie poczytam jakie wyciągniecie wnioski z tych wykresów.

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Cytat Napisał siweczek25 Zobacz post
    Witam
    Dzisiaj powinien dotrzeć do mnie kabel....
    Tak z ciekawości, jaki kabelek kupiłeś??

Podobne wątki

  1. [145] sprawdzanie błędów airbag
    Utworzone przez xmajk w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-04-2013, 13:48
  2. [155] sprawdzanie błędów przez pedał?????
    Utworzone przez h0se166 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-08-2010, 16:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory