Witam,
poszukuję AR 156 z LPG do 8000zł. W weekend będę jechał ją oglądać i ciekawy jestem co o niej sądzicie?
http://allegro.pl/alfa-156-2-0-gaz-p...982238037.html
Witam,
poszukuję AR 156 z LPG do 8000zł. W weekend będę jechał ją oglądać i ciekawy jestem co o niej sądzicie?
http://allegro.pl/alfa-156-2-0-gaz-p...982238037.html
Na zdjęciach wydaje sie wszystko ok, można jechać na oględziny. Wiesz co i gdzie sprawdzić w alfie?
no właśnie nie wiem. Coś czytałem że trzeba zwrócić uwagę na wariator ?
Oczywiście kolega @szerszeń ma racje, to przede wszystkim, a potem dobrze sprawdzić zawieszenie, tylko nie w warsztacie który poleca sprzedającyzobaczyć czy obroty nie falują i stan oleju w silniku, w TS podobno ma być zawsze blisko maksimum, spod korka oleju i temperaturę czy trzyma 90 czy sie nie przegrzewa, silnik nie może mieć żadnych wycieków, w benzynie przepływomierz jest chyba na wierzchu, zobacz czy to oryginał boscha, jeśli nie to niedługo trzeba będzie go wymienić. No i jeszcze stan podłogi, widziałem pare alf z niemałymi dziurami, nawet małe wypryski mogą oznaczać że fotele trzyma tylko konserwacja
![]()
Tak sobie przeglądam forum i nie rozumiem czemu np. nie zainteresujesz się Alfą z tego forum:
http://www.forum.alfaholicy.org/samo..._okazja-3.html
Może i za 8 by się udało to kupić. Auto podobno doinwestowane, z dużo lepszym silnikiem (V6!!!), 4 lata młodsze, po lifcie środka, na skórach... Tylko do drobych poprawek wizualnych. Dla mnie szczerze mówiąc nawet nie można porównywać tych ofert.
Szczerze? Za tą kwotę na to auto nawet bym nie popatrzył. Skoro modele z 2000-2001 roku z silnikiem JTD (który jest o nieeeebo mniej kłopotliwy niż połączenie TS-a z gazem) kupuje się w okolicach 10 tysięcy kilometrów, to wycenienie na prawie 8000 PLN auta z problematycznym, bądź co bądź, silnikiem Twin Spark jest lekkim nieporozumieniem. Daj sobie poprawkę na to, że jeśli masz skopaną instalację gazową w takim aucie, to doprowadzenie tego do kultury będzie cię kosztowało niemałe pieniądze - chyba, że znasz firmę, która to montowała i masz na montaż jeszcze jakąś gwarancję. Obecnie za LPG w samochodzie nikt nie dopłaca - bo równie dobrze może to oznaczać oszczędność, jak i potencjalne kłopoty. Lepiej kupić auto bez LPG i zamontować instalację u kogoś, kto ma o tym pojęcie.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów