Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: [145] 2.0 TS - przyczyna pływania obrotów

  1. #1
    Fred
    Gość

    Domyślnie [145] 2.0 TS - przyczyna pływania obrotów

    Ponieważ rok bez zakupu alfy jest rokiem straconym DD wiec po dlugich poszukiwaniach zakupilismy z Kate 145 QV z 1999r.
    Auto przywiezione pare dni temu z włoch z wadą polegającą na cyklicznym podbijaniu przez kompa wolnych obrotów (od 1500 do 2500).
    Poza tym auto jezdzi ok.
    Do chwili obecnej sprawdzona zostala przepływka, wyczyszczona i sprawdzona przepustnica i silnik krokowy (krokowy dziala choć ma problem z utrzymaniem obrotow)
    Swiece wymienione, cewki sprawne, kable WN tez.
    Poza tym w trakcie pracy czuć nie spalone paliwo.
    Oczywiscie wiem ze jeszcze sporo do sprawdzenia zostalo ale moze ktoś z Was spotkał sie z czyms podobnym i może cos podpowiedziec zanim przekopie wszystko i polece po nowy sterownik za 2000 zl

    fred

  2. #2
    ʇɧɹqoq Romeo Avatar bobryt
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    OPC
    Postów
    1,221

    Domyślnie

    mi obroty szaleją tylko przez ok. 3 sekundy po odpaleniu. też się zastanawiam czym to może być spowodowane
    1997 Alfa Romeo 155 2.0 16v
    2000 Subaru Forester S-Turbo

    2002 Opel Zafira OPC


    1999 Volvo V70

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar currahee
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995 r.
    Postów
    478

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fred
    silnik krokowy (krokowy dziala choć ma problem z utrzymaniem obrotow)
    Chyba sobie sam odpowiedziałeś.
    FORZA ITALIA !

  4. #4
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    currahee, nie nie. Krokowy byl sprawdzony na drugiej alfie i mial drobne problemy. Po nacisnieciu na sprzeglo spadaly obroty na ok 500 ale po sekundzie wracaly wiec to nie jest przyczyna pływania obrotów

    fred

  5. #5
    QBUS
    Gość

    Domyślnie Re: 2.0 TS - przyczyna pływania obrotów

    Nie widzę tutaj wzmianki o sondzie lamba .
    Spróbuj ją na początek odpiąć - komp przejdzie w tryb serwisowy i powinny się obroty uspokoić (u mnie na uszkodzonej lambdzie poza dużym spalaniem jeździł OK).

  6. #6
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    Fakt. Zapomnialem napisac o sondzie. Po odpieciu obroty opadają i przez ok 30 sek trzymają sie na ok 1600 a potem znow zaczynają pływac tyle ze w mniejszym zakresie
    Przy odpinaniu wtrysków rowniez obroty sie stabilizują. Dzis wtryski dostaly plyn do czyszczenia. Po jutrze sprawdzimy drożność ukladu wydechowego. Zakładam ze katalizator padł juz dawno a teraz mogl zostac zatkany nie spalonym paliwem.

    Dalej czekam na sugestie.

    fred

  7. #7
    Rosik
    Gość

    Domyślnie

    mi tak falowały obroty jak zaczął mi samochód lewe powietrze łapać, ale potem zupełnie stracił moc, więc w sumie objawy gorsze. Ale może gdzieś u Ciebie malutka dziurka jest...

  8. #8
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rosik
    mi tak falowały obroty jak zaczął mi samochód lewe powietrze łapać, ale potem zupełnie stracił moc, więc w sumie objawy gorsze. Ale może gdzieś u Ciebie malutka dziurka jest...
    Tak. Tez to biore pod uwage i malutkiej dziurki też szukam :wink: DD

    Bez podtekstów :mrgreen:

    fred

  9. #9
    MARIN
    Gość

    Domyślnie

    Sprawdź czy ci się nie naciągną pancerz od linki gazu, popuść troche linke gazu przy przepustnicy i zobacz, miałem to samo się okazało właśnie to

  10. #10
    Fred
    Gość

    Domyślnie

    Tak banalne sprawy jak linka zostaly juz posprawdzane.

    Jednak bez zajrzenia do softu sie nie obejdzie.

    Jesli jest ktos kto mieszka na śląsku/zagłębiu i posiada kabel + alfadiag to prosze o pomoc. Bez tego sie nie obejdzie.

    A jak nie ma to i tak go kupie. Przy trzech alfach szybko sie zwróci :mrgreen:

    fred

Podobne wątki

  1. Śmierdzi spalinami i przyczyna.
    Utworzone przez maciej.jurewicz w dziale GT
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 18-11-2015, 12:58
  2. co moglo byc przyczyna ?
    Utworzone przez kivi89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 20-04-2011, 09:48
  3. [146] nie odpala co moze byc przyczyna
    Utworzone przez ja4777 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-03-2010, 14:31
  4. [156] Przyczyna ?
    Utworzone przez DzIdEx7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 04-11-2008, 10:20
  5. [155] 1.8 16v jaka przyczyna
    Utworzone przez cobra82_82 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-08-2008, 10:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory