Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: [156] rozrzad

Użytkownik Pirat drogowy
    Mieszka w
    okolice siedlec
    Auto
    alfa 156 1998 1600 ts

Domyślnie [156] rozrzad

Witam wszystkich.
    Poszukuje alfy 156 1800 ts. Czy za kwoe około 13 tys zł moge kupic w miare zadbany egzemplarz z 1998 roku?
    Mam jeszcze pytanie - przegladajac forum natrafiłem na info ze przy zmianie rozrzadu porzebny jest jakis przyrzad do ustawiabnia wałków rozrzadu. mozecie mi wyjasnic na jakiej zasadzie działa ten wynalazek i dlaczego nie da sie ustawic rozrzadu bez jego pomocy.
    jaki jest koszt czesci przy wymianie rozrzadu?, oraz czy pompe wody wymienia sie przy kazdej zmianie rozrzadu

Jestem w sprawach alf laikiem wiec prosze o wyrozumialość. Dzieki wszystkim za chec pomocy
    pzdr

alanwroc
    Gość

Domyślnie

przy co 2 wymianie rozrzadu najlepiej jest wymienic pompe wody a propo przyrządu do ustawiania walkow to z tego co sie orientuje to jest zalezne o jaki silnik chodzi jezeli w tym 18TS to raczej jest cos takiego przydatne na warsztacie wezma ci za wymiane od 300 do 500 w ASO wymiana do 1.9JTD 16V mojego zawolali 600zl no i + pasek, rolki, napinacze, pompa i inne pierdoly ORGINALNE to na allegro koszt okolo 400 - 500zl

Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)

Domyślnie

Witam.
    W Sokołowie ostatnio ( jakiś tydzień temu ) oglądaliśmy ładną z takim właśnie silnikiem sprowadzoną z Holandii, ogłoszenie było w gazecie typu Auto Biznes czy coś takiego.
    W silniku 1.8 TS potrzebne są blokady wałków rozrządu, i blokuje się nimi wałki na odpowiednich krzywkach, po zdjęciu pokrywy zaworów, co pozwala dokładnie ustawić rozrząd.
    Ja za wymianę rozrządu w takim silniku biorę 150 pln.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

> PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

tomkap
    Gość

Domyślnie