Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: [146] Zawieszenie w ar146 2.0ti

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar talar44
    Dołączył
    11 2007
    Auto
    Była AR 146 TI, AR 147 1.6 TS,AR GT 2.0JTS, już wkrótce AR Giulia Q4
    Postów
    65

    Domyślnie [146] Zawieszenie w ar146 2.0ti

    W mojej belli coś jest nie tak z zawieszeniem z przodu. Najprosciej mówiąc koła leżą na zewnatrz( elementy metalowo-gumowe są nowe). Więc mam prośbe gdyby ktoś miał namiar na dobry warsztat zajmujący się zawieszeniami w okolicach lublina, to prosze o jakieś namiary. dzieki i pozdrawiam
    talar44/AR 146 2.0ti/AR 147 1.6TS/ AR GT 2.0JTS/

  2. #2
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Prosto mieć nie będziesz koła zawsze sa pod jakimś kątem, a jak masz jakieś zastrzeżenia to podjedź na stację diagnostyczną niech ci sprawdzą zbieżność i kąty.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar talar44
    Dołączył
    11 2007
    Auto
    Była AR 146 TI, AR 147 1.6 TS,AR GT 2.0JTS, już wkrótce AR Giulia Q4
    Postów
    65

    Domyślnie

    Że koła pod kątem muszą być to wiem. ale wydaje mi sie, że są bardziej niz powinny być. Ale tu masz racje nie ma co gdybać tylko na stacje diagnostyczną pojechac pojechać.
    Dzieki i pozdrawiam
    talar44/AR 146 2.0ti/AR 147 1.6TS/ AR GT 2.0JTS/

  4. #4
    Arek 146
    Gość

    Domyślnie

    Musisz ustawic zbieżnośc, kąt reguluje się na mocowaniu amortyzatora i zwrotnicy

  5. #5
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Odświeżę trochę temat, chodzi mi o zbieżność kąty kół przednich i tylnich. Które z nich ustawia się do kół bo z tego co się dowiedziałem w tylnych kołach ustawia się tylko zbieżność a w przednich zbieżność i kąty czy to prawda ? No i jakby ktoś miał jeszcze stopnie kątów i wielkość zbieżności. Oczywiscie chodzi mi o 146 1.4 T.S.

  6. #6
    brooklyn10
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lesio Zobacz post
    Odświeżę trochę temat, chodzi mi o zbieżność kąty kół przednich i tylnich. Które z nich ustawia się do kół bo z tego co się dowiedziałem w tylnych kołach ustawia się tylko zbieżność a w przednich zbieżność i kąty czy to prawda ? No i jakby ktoś miał jeszcze stopnie kątów i wielkość zbieżności. Oczywiscie chodzi mi o 146 1.4 T.S.
    ja jakieś 2 tyg temu ustawiałem zbieżność w tym modelu o który pytasz, będę u mechanika po wpis do książeczki serwisowej to sie dowiem, być może nawet jutro

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar talar44
    Dołączył
    11 2007
    Auto
    Była AR 146 TI, AR 147 1.6 TS,AR GT 2.0JTS, już wkrótce AR Giulia Q4
    Postów
    65

    Domyślnie

    Witam, nie chodziło o samą zbieznośc okazało się, że po stronie kierowcy miałem uszkodzone sanki zawieszenia przedniego (teraz sobie przypominam wystający krawęznik)
    ale już jest po wymianie i autko śmiga jak nowe
    edit:
    dzięki koledzy za rady, a co do ustawiania to ustawia się i kąty i zbieżnośc koł przednich
    Ostatnio edytowane przez talar44 ; 17-02-2009 o 07:56
    talar44/AR 146 2.0ti/AR 147 1.6TS/ AR GT 2.0JTS/

  8. #8
    ViP Romeo Avatar Lesio
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Subaru Forester XT, Mini Countryman CS
    Postów
    1,917

    Domyślnie

    Ja też ostatnio w krawężnik uderzyłem co tam robiłeś przy tym zawieszeniu ? I ile Ci to kosztowało.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar talar44
    Dołączył
    11 2007
    Auto
    Była AR 146 TI, AR 147 1.6 TS,AR GT 2.0JTS, już wkrótce AR Giulia Q4
    Postów
    65

    Domyślnie

    Więc już piszę o co chodziło.
    Otóż podczas uderzenia w krawężnik mocowanie prawego wachacza zostało wysuniete na zewnątrz, przez to właśnie moje przednie koło wygladało mniej wiecej tak \ (póżniej wstawie zdjęcie z uszkodzonymi sankami)
    Koszt zakupu nowych sanek wraz z własnoręczną regeneracją ( cynkowanie i lakierowanie )
    to 150 zl (oczywiście używki) + 150 zl robocizna ( sam nie byłem wstanie wymienić, brak sprzętu ) + 70 zl ustawienie zbieżności = 370 pln.
    Teraz zostało tylko cieszyć jazdą moją Bellą.
    talar44/AR 146 2.0ti/AR 147 1.6TS/ AR GT 2.0JTS/

Podobne wątki

  1. [146] AR146 Luz zaworów
    Utworzone przez rob w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2014, 18:49
  2. [146] Hamulce - tył AR146 1.6bx z ABS
    Utworzone przez szakal75 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-06-2012, 16:48
  3. [146] Chłodnica AR146 JTD
    Utworzone przez Krakers w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-05-2011, 17:24
  4. [146] co to może być?? AR146
    Utworzone przez kuba18nh w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 11-05-2011, 01:42
  5. [146] Tylne zawieszenie AR146
    Utworzone przez Michele87ar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-12-2008, 17:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory