Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Alfa 156 1.8TS PIERSCIENIE!

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Myszków
    Auto
    Alfa 156 1.8
    Postów
    30

    Domyślnie Alfa 156 1.8TS PIERSCIENIE!

    Witam
    Mam taki problem, a dokladnie chodzi o to ze nie moge dostac pierscieni do mojej alfy... Blok i tloki pomierzone i wychodzi z tego ze powinny pasowac pierscienie nominalne a po zalozeniu luz na zamku pierscienia kompresyjnego ma 1.5mm to zdecydowanie za duzo... Moze ktos cos poradzi na ten temat albo juz sie z tym zetknal? A i jeszcze jedno pytanie tak na marginesie: co oznacza na denku tloka oznaczenie "+0.40"?? Czy jest to wymiar do jakich rozszerza sie tlok po nagrzaniu?
    Ostatnio edytowane przez karol90 ; 11-01-2012 o 16:56

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    Masz kolego problem ... to są tłoki nadwymiarowe.
    Blok w Twoim aucie miał cylindry rozwiercone na +0.40 mm - jest to tzw pierwszy nadwymiar. Silnik prawdopodobnie przechodził poważny remont.
    Nominalne pierścienie nie będą pasowały.

    Zadzwoń do Marcina 0-42-661-40-40 i przedstaw problem. Ma 15 lat doświadczenia w klamotach do makaronów więc na pewno pomoże.
    Możesz też napisać maila na sklep@autosklep24.pl

    Przygotuj sobie od razu średnicę cylindra i szerokości rowków pod pierścienie w tłoku.
    Ostatnio edytowane przez DamianS ; 11-01-2012 o 19:09

  3. #3
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał karol90 Zobacz post
    Witam
    Mam taki problem, a dokladnie chodzi o to ze nie moge dostac pierscieni do mojej alfy... Blok i tloki pomierzone i wychodzi z tego ze powinny pasowac pierscienie nominalne a po zalozeniu luz na zamku pierscienia kompresyjnego ma 1.5mm to zdecydowanie za duzo... Moze ktos cos poradzi na ten temat albo juz sie z tym zetknal? A i jeszcze jedno pytanie tak na marginesie: co oznacza na denku tloka oznaczenie "+0.40"?? Czy jest to wymiar do jakich rozszerza sie tlok po nagrzaniu?
    Jeśli takich rzeczy nie wiesz to sam sobie nie poradzisz. Szukaj dobrego mechanika. Niech dokładnie pomierzy stopień zyżycia tłoków. Stożek, owal i stopień wyklepania rowków pierścieniowych. Można te rowki wytoczyć i zamówić dorobienie nowych pierścieni na ten nowy wymiar. Wtedy dopiero będą to zregenerowane tłoki.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Myszków
    Auto
    Alfa 156 1.8
    Postów
    30

    Domyślnie

    Poradzic to sobie poradze, mam obok dwoch mechanikow a z bratem juz kilka remontow zrobilismy w samochodach i nie narzekamy na zadne auto... Tylko pytanie czy dostane pierscienei nadwymiaru, bo po przejrzeniu sklepow nigdzie nie produkuja juz takich...?

  5. #5
    Użytkownik Ogier Avatar feuerland
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0TS 99/00
    Postów
    189

    Domyślnie

    kolego moze tam coś wskórasz...

    http://www.silniki.slask.pl/

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Myszków
    Auto
    Alfa 156 1.8
    Postów
    30

    Domyślnie

    a jaki koszt jest rozwiercenia gniazd pierscieniowych??

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Cos mi sie wydaje ze to moze sie srednio oplacac finansowo,kiedys sie interesowalem to sa chyba 2 wymiary naprawcze pierscieni
    Mam blok z tlokami,korbami bez walu,marnuje sie w garazu bo zaadoptowalem wal korbowy do swojego silnika
    Szkoda mi na zlom to wywalic ale tak sie chyba skonczy jesli na wiosne bede garaz sprzatal bo sie potykam o to a chetnych raczej brakuje
    Wszystko da sie dorobic tylko kwestia oplacalnosci ale wyremontowany silnik przez siebie dobra rzecz

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Myszków
    Auto
    Alfa 156 1.8
    Postów
    30

    Domyślnie

    kolego a w jakim to masz stanie?? I jak cenowo to wyglada za blok? Bo ja nie moge powiedziec ale to silnik sprowadzony z wloch przez znajomego i jest naprawde blok i tloki w bardzo dobrym stanie i zastanawia mnie bo na pierscieniach nawet nie sa zdarte napisy, pomierzylem i minimalnie odstaja od wymiarow jakie powinny miec w rowkach... a co do pierscieni drugi nadwymiar dostalem ostatnio sztuke w sklepie z przed 10 lat i musialbum je dociac na wymiar tylko ze problem z pierscieneim olejowym bo skracajac go strace na wytrzymalosci na koncach i moze mi go rozerwac :/

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Kolego kalol90 czemu tak kombinujesz??
    Silniki TS nie trawią "rzeźby"

    Jeśli silnik miał już poważny remont (co stwierdzili koledzy którzy wypowiedzieli się powyżej) czemu pierścienie są zajechane???
    Jak wygląda średnice cylindra??Już rozwiercanego.....
    Głośno myślę....cylindry masz już zajechane,pierścienie nie pomogą.
    Miałem podobny problem, ze względów finansowych podjąłem ryzyko, został stary dobry tłok/pierscień nominał + blok tulejowany 600zł (wszystko zostało zrobione u najlepszych speców)
    Efekt końcowy był wyśmienity.
    Przejechałem już 40kkm (10W60) kręcę do 7000obr bez obawy

    W razie pytań pisz.

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Myszków
    Auto
    Alfa 156 1.8
    Postów
    30

    Domyślnie

    napisalem ze mimo ze blok byl juz przez kogos rozwiecany to jest w bardzo dobrym stanie i nie jedna osoba to potwierdzila i pierscienie tez sa w dobrym stanie(czytamy ze zrozumieniem) autko chce zostawic sobie wiec szukam nie odd dzisiaj najlepszego wyjscia...

    ---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 21:45 ----------

    a jezeli dostane nominalny blok z tlokami to bez zastanowienia sie wymienie go...

Podobne wątki

  1. kompresja 156 2.0 TS CF2 - pierscienie do wymiany?
    Utworzone przez radek-j w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 19-03-2014, 06:27
  2. pierscienie uszczelniajace ?
    Utworzone przez paulmach w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-01-2014, 23:41
  3. [155] pierscienie tlokowe
    Utworzone przez salatin w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-07-2009, 10:17
  4. pierscienie dystan. głosnikowe alfa 156
    Utworzone przez Mateusz w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-07-2007, 11:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory