Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 42

Temat: 1.9 JTDm 8v 120 km prawidłowe obroty biegu jałowego.

  1. #1
    chrisdelarosa
    Gość

    Domyślnie 1.9 JTDm 8v 120 km prawidłowe obroty biegu jałowego.

    Witam ! szukałem i nie mogę wyszukać... Jakie są prawidłowe obroty na biegu jałowym ? Coś mi więcej pali, wiem że przyczyn może być wiele ale wydaje mi się że obroty są trochę za wysokie na postoju...

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    700-800

  3. #3
    chrisdelarosa
    Gość

    Domyślnie

    u mnie praktycznie jest pomiędzy 750-1000 czyli tak ok 870

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał DamianS Zobacz post
    700-800
    Na silniku rozgrzanym. A nie chwile po rozruchu zimnego

  5. #5
    chrisdelarosa
    Gość

    Domyślnie

    a co może być przyczyną delikatnego falowania na jałowym ale tak dosłownie odrobinkę i nie cały czas tylko co parę chwil zafaluje tak max o 100 obrotów... dwumasa, wtryski, turbo ? wiem że turbo u mnie na pewno puszcza już trochę oleju i gwiżdżę na niskich obrotach (karetka) także zbliża się ku regeneracji...
    Ostatnio edytowane przez chrisdelarosa ; 27-01-2012 o 13:14

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał chrisdelarosa Zobacz post
    a co może być przyczyną delikatnego falowania na jałowym ale tak dosłownie odrobinkę i nie cały czas tylko co parę chwil zafaluje tak max o 100 obrotów... dwumasa, wtryski, turbo ? wiem że turbo u mnie na pewno puszcza już trochę oleju i gwiżdżę na niskich obrotach (karetka) także zbliża się ku regeneracji...
    Jak Ci turbo gwiżdże, to nie czekaj na nic, bo przy pęknięciu wirnika możesz mieć bardzo dużo roboty przy silniku.
    Falowanie obrotów może być spowodowane nieprawidłowo pracującymi wtryskiwaczami, na przykład.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    JW.
    Obroty mogą skakaś przy włączeniu sprężarki kilimy lub wentylatorów (duży odbiornik prądu).
    JTDM generalnie maja tendencję do lekkiego falowania obrotami na jałowymi biegu. Ja bym się tym specjalnie nie przejmował.

  8. #8
    chrisdelarosa
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Na silniku rozgrzanym. A nie chwile po rozruchu zimnego
    No właśnie sam przed chwilą jeszcze raz sprawdziłem i u mnie niestety jak odpalę zimy silnik to jest ok 870 obrotów czyli wskazówka równo pomiędzy 1000 a 750 a jak się zagrzał tzn temperatura doszła do 90 to obroty niestety nie spadają i dalej na jałowym jest pomiędzy 1000 a 750... to się gdzieś reguluje ? czy może jakiś czujnik nie działa jak powinien ? a może mam trochę aku niedoładowane i zanim nie doładuje to zwiększa obroty ?
    Ostatnio edytowane przez chrisdelarosa ; 27-01-2012 o 18:10

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    ECU sam reguluje obroty biegu jałowego

  10. #10
    chrisdelarosa
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    ECU sam reguluje obroty biegu jałowego
    To może zrobić reset wartości samo adaptacyjnych ?

    albo akumulator jest słaby i zanim alternator go nie doładuje to są wyższe obroty ?

Podobne wątki

  1. Jak podnieść obroty biegu jałowego. 1.9 JTDm
    Utworzone przez fcb_99 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-02-2014, 15:00
  2. [1.8 TS] Obroty biegu jałowego
    Utworzone przez ziulek61 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 09-04-2012, 22:38
  3. Obroty biegu jałowego na ssaniu
    Utworzone przez feecle w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-02-2011, 20:32
  4. Biskie obroty biegu jałowego
    Utworzone przez master007 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-12-2010, 09:27
  5. Falujące obroty biegu jałowego AR 155 2.5 V6 (z LPG power)
    Utworzone przez Piotrek3006 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-07-2008, 00:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory