Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: JTD 115@ - słaby trzeci bieg

  1. #1
    Tomi1985
    Gość

    Domyślnie JTD 115@ - słaby trzeci bieg

    Panowie i Panie zwracam się do Was z prośbą o pomoc.
    Mam problem ale nie z alfą, a z fiatem stilo 1.9 JTD 115km.
    Otóż do rzeczy, autko miało w zeszłym roku robionego wirusa, poprzedzonego diagnozą i hamowaniem przed i po zabiegu. Wszystko poszło pomyślnie i wyjechałem z hamowni jako posiadacz 150-konnego potwora . Ale moja radość niestety została skopana...auto jest rzeczywiście znacznie żwawsze, ale czuć to dopiero na 4-5 biegu. Dla porównania moje starcia ze Stilaczami po podobnych modyfikacjach kończą się porażką. Podczas gdy 1-2 bieg daje radę to już 3-ka jest porażką. Moi przeciwnicy objeżdżają mnie na tym biegu bez kłopotów. Nie mam pomysłu co może być przyczyną. Auto ma wymieniąną turbawkę, zaślepiony egr, założony FMIC wraz z nowym orurowaniem i jest sprawdzony pod względem szczelności...może Wy macie jeszcze jakieś pomysły? Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Masz wykres z hamowni, czy ten "tuning" to robiony na słowo typu: "będzie pan zadowolony" Wykres z hamowni wiele by nawet wyjasnił.

  3. #3
    Tomi1985
    Gość

    Domyślnie

    Oczywiście, że mam wykres mam. Chipa robił jeden z wiodących speców do którego aktualnie macie zapisy na zbiorowe wirusowanie także nie przewiduje jego wpadki, pomiar na hamowni był robiony przy mnie i widziałem ile wydmuchało tylko fakt taki, że pomiary robi się na 4-ce, a na tym biegu auto naprawdę ma kopa ...

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KWA
    Auto
    2 x Giulietta 1.4tb i 1.75qv, GT 3.2v6
    Postów
    373

    Domyślnie

    To wklej wykres. Kto taki robil ci ten soft jesli mozna wiedziec? Z tego co ja wiem to pomiar robi sie na ost czyli 5biegu w tym silniku. Tak ze tez mnie troche zadziwia co piszesz

  5. #5
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    A czy przed chipem był robiony pomiar na hamowni? Wg. mnie powinien byc zrobiony gdyz nie wiemy czy auto dokładnie trzyma serie i czy czasem nie trzeba mu coś naprawic/wymienic/sprawdzic/itp.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KWA
    Auto
    2 x Giulietta 1.4tb i 1.75qv, GT 3.2v6
    Postów
    373

    Domyślnie

    Dokładnie. A zdrowa 115 na seryjnych gratach, wychodzi do 125km. Moja wyszla 123.

  7. #7
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał sebo18188 Zobacz post
    Dokładnie. A zdrowa 115 na seryjnych gratach, wychodzi do 125km. Moja wyszla 123.
    Potwierdzam. Zadbany motor z nie zabitymi filtrami powinien pokazac jakiś mały bonusik. Moja też wyszła jakoś na 120 z małym + na seryjnych gratach.

    Jest jeszcze inna możliwosc. Może stilo z tym samym silnikiem 115km 1.9jtd ma inną skrzynie lub same przełożenia? Choc wątpie w to, to warto sprawdzic co tam producent podaje.

  8. #8
    Tomi1985
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Potwierdzam. Zadbany motor z nie zabitymi filtrami powinien pokazac jakiś mały bonusik. Moja też wyszła jakoś na 120 z małym + na seryjnych gratach.

    Jest jeszcze inna możliwosc. Może stilo z tym samym silnikiem 115km 1.9jtd ma inną skrzynie lub same przełożenia? Choc wątpie w to, to warto sprawdzic co tam producent podaje.
    Filtry wymieniam na bieżąco. Skrzynia jest raczej ta sama co w alfie, a nawet jeśli nie to tak jak wyżej napisałem miałem spotkania ze stilaczami wiec skrzynia w tym przypadku już musi być ta sama.

    Bonus oczywiście miałem na tele duży, że sam Roglaotti się zdzwiwił.

    Zapodaje wykresik.

  9. #9
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    przy ilu obr silnika na biegu 2 zmieniasz na wyzszy biegn, i ile wtedy jest obr. na 3 biegu?


    pzd.

  10. #10
    Tomi1985
    Gość

    Domyślnie

    Z 2-3 staram się zrzucić przy 4200-4300 wtedy wskazówka ląduje na 2700-2800.
    george11 dałeś mi do myślenia, zdaje się, że powinno być więcej przy zmianie z 2-3 :| czyżby powodem była skrzynia?
    Ostatnio edytowane przez Tomi1985 ; 16-02-2012 o 22:45

Podobne wątki

  1. Trzeci pas bezpieczeństwa na tylnej kanapie.
    Utworzone przez dareme89 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 18-03-2019, 13:22
  2. [156] Kupię Trzeci STOP do ar156 SportWagon
    Utworzone przez tarsar w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-12-2014, 10:29
  3. Trzeci stop
    Utworzone przez adamdobrzelewsk w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-06-2013, 18:24
  4. [159] trzeci bieg wybija ze zgrzytem
    Utworzone przez Azio w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-02-2013, 18:41
  5. Trzeci przepływomierz w ciagu 6 miesięcy-pomocy
    Utworzone przez wejus77 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-04-2009, 14:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory