Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: [166] 2.4 JTDpytanko

  1. #1
    lacky
    Gość

    Domyślnie [166] 2.4 JTDpytanko

    2.4 jtd.co ile wymieniac pompe oleju i pompe wody oraz pasek wieloklinowy wraz z napinaczem???????? :?

  2. #2
    Mario211
    Gość

    Domyślnie

    Witam,podłącze sie pod temat mianowicie nie moge znalezc pompy oleju do 2,4 jtd,mozliwe ze tylko serwis mnie poratuje?Nie jestem pewny ale kiedys chyba widziałem ja na allegro ale teraz nie ma,moze ktos wie gdzie ja dostane w rozsadnej cenie?

  3. #3
    lacky
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mario211
    Witam,podłącze sie pod temat mianowicie nie moge znalezc pompy oleju do 2,4 jtd,mozliwe ze tylko serwis mnie poratuje?Nie jestem pewny ale kiedys chyba widziałem ja na allegro ale teraz nie ma,moze ktos wie gdzie ja dostane w rozsadnej cenie?
    a czemu chcesz wymienic ? jakie sa objawy zuzycia pompy oleju.czy to moze cos takiego troszku dzwoniacego slychac tam wlasnie z okolicy gdzie znajduje sie rozrzad? slyszalem ostatnio dzwiek silnika u alfoholika -biolego i calkiem inaczej moj chodzi .w jego AR166 niema tego dzwonienia delikatnego-jego silnik slychac bez zarzutow zadnych

  4. #4
    Mario211
    Gość

    Domyślnie

    No własnie dlatego,kiedy moja pieknosc jest juz rozgrzana zaczyna wydawac z siebie cału koncert dzwieków które nie powinny byc słyszalne!!Dodam ze mam przebieg 224 tys.wiec uwazam ze to jest własnie to i martwie sie zeby ten łancuszek wkoncu nie rozleciał sie w tej pompie!Słyszałem 3 alfy z 2,4jtd chodza tak samo jak moja.A co do miejsca to trudno zlokalizowax ale najbardziej słyszalne jest po prawej stronie gdzie jest rozrządi pasek wieloklinowy.

  5. #5
    cromik
    Gość

    Domyślnie

    Jeżeli słychac coś metalicznego z okolic rozrządu to pewnie jest to pompa. Słyszalne przy rozgrzanym silniku, przy zimnym nie powinno być słyszalne, przynajmniej w pierwszych etapach. Pompe kupowałem faktycznie przez allegro, może mieć to user "italtechnik" lub "euromotofan" Nie pamiętam już teraz który to z nich, popytajcie. Kosztowała 650 zł.
    Co do samego łańcuszka to nie słyszałem żeby komuś pękł, daje się we znaki dźwiękiem i pewnie dlatego na tym etapie większość wymienia. Sama wymiana także nie jest trudna, tylko trzeba trochę się narozkręcać, ze zdjęciem rozrządu włacznie. Jak z ciekawoiści się w ASO pytałem to coś koło 6 stów za to chcieli. Ja wymieniłem przy przebiegu 180'000. A paski wymieniam we włochach co 60'000 wraz z napinaczami itp.

  6. #6
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie

    Podepnę się do tematu bo oczywiście moja pompa też dzwoni - czy to jest to ??? :

    http://allegro.pl/item362210870_pods...romeo_jtd.html

    bo jakoś za tanio mi wygląda ??

  7. #7
    cromik
    Gość

    Domyślnie

    Ta z aukcji to nie jest do 2,4. Tak wygląda pompa do Alfy 2,4 JTD 10V



    Oczywiście stara i zużyta

  8. #8
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki wielkie Cromik - już wiem jak to wygląda i aż wierzyć się nie chce że ten mały łańcuszek tyle hałasu potrafi wydać i to takiego głośnego. Znaczy po prostu się wyciąga i hałasuje - w motorynce kiedyś jak się łańcuch wyciągnął to go skracałem

  9. #9
    lacky
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bedboys
    Dzięki wielkie Cromik - już wiem jak to wygląda i aż wierzyć się nie chce że ten mały łańcuszek tyle hałasu potrafi wydać i to takiego głośnego. Znaczy po prostu się wyciąga i hałasuje - w motorynce kiedyś jak się łańcuch wyciągnął to go skracałem
    to moze ten tez da sie skrocic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Oleśnica
    Postów
    94

    Domyślnie

    a u mnie jest odwrotnie jak jest zimny to slychac dzwięki a jak sie nagrzeje to juz chodzi jak powinno :/

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory