Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: mam pytanko co do przewodów alu wspomagania w 156 1.9 jtd

  1. #1
    brusss07
    Gość

    Domyślnie mam pytanko co do przewodów alu wspomagania w 156 1.9 jtd

    jak w naglowku mam pytanko co do przewodow wspomagania kierownicy , czy orietuje sie ktos czy na powrocie jest duze cisnienie?? dzis zaowarzylem plamke plynu, nie dalo m to spokoju , wjechalem na kanal i faktycznie aluminiowy przewod drasniety, zamienil bym go na inny , mysle ze tam nie ma zbyt duzego ciznienia, nadmieniam ze to powrot do tej spiralki,

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    tam raczej nie ma dużego ciśnienia bo większe ciśnienie jest między pompą a maglownicą a chłodnica jest na powrocie czyli tam nie ma dużego ciśnienia, tylko pilnuj prawidłowego stanu oleju w zbiorniczku.
    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

  3. #3
    brusss07
    Gość

    Domyślnie

    wlasnie zastanawia mnie tylko po co są tam te aluminiowe przewody zamiast zwyklych przewodow zbrojonych, wiec w takim razie moze jak zastapie ten aluminiowy wzmacnianym hydraulicznym nic nie powinno sie dziac, a jaki olej wlac najlepiej, bo jak juz bede zmienial przewod zmienie tez i olej;

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Tutela GI/A. Też planuję zastąpić te aluminiowe elastycznymi. Próba uszczelnienia tych rurek nie dała efektu.

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    aluminiowe są dlatego bo są sztywniejsze a olej dextron II, ja u siebie mam mobila aft 220 lub jakoś tak

    ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:28 ----------

    ja chce zamienić na miedziane ale manuala wrzuce jak zrobie
    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

  6. #6
    brusss07
    Gość

    Domyślnie

    myśle jakie kupic te przewody bo jutro z rana mam czas na naprawe tego, jakie polecacie?? co do oleju to wlasnie mam ten dextron wlsnie dzis go kupilem , co do przewodow i opasek narazie zastanawianie, skoro nie ma duzego cisnienia nawet zwykle skrecne mysle ze by wystarczyly

    ---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:09 ----------

    manuala czyli???

  7. #7
    brusss07
    Gość

    Domyślnie

    zrobione, dwa nowe przewody hydrauliczne miekkie wzmacniane, cena kompletu wraz z opaskami 90 pln i powinno byc lepiej tzn trwalej

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Alumniowe oprócz oczywistej roli dostarczania oleju spełniały dość istotną rolę chłodnicy płynu

Podobne wątki

  1. Wymiana przewodów od wspomagania i zbiorniczka wyrównawczego
    Utworzone przez Andrzej78500 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 31-01-2014, 22:56
  2. [155] pompa wspomagania ...pytanko?
    Utworzone przez bazyl_78 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-05-2011, 18:01
  3. [146] Po wymianie przewodów WN
    Utworzone przez czekal86 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2010, 11:13
  4. [145] Pompa wspomagania pytanko
    Utworzone przez kaes w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-06-2009, 16:22
  5. Kapturki przewodów
    Utworzone przez thing w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-05-2009, 13:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory