http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-1-9...C22533119.html No własnie, po rozmowach tel oczywiscie wszystko ok nic tylko jezdzic, pytanie dlaczego taka niska cena? Czy były przerobki zwyklych na q4 ? Na co zwrocic uwage jak juz podjade do mielca? HELP![]()
http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-1-9...C22533119.html No własnie, po rozmowach tel oczywiscie wszystko ok nic tylko jezdzic, pytanie dlaczego taka niska cena? Czy były przerobki zwyklych na q4 ? Na co zwrocic uwage jak juz podjade do mielca? HELP![]()
Były takie wersje jak ta, Q4, ale jeszcze nie Crosswagon. Z tego co pamiętam, to w jakimś temacie ktoś już coś o niej pisał, bo ogłoszenie wisi z coraz mniejszą ceną już dobre kilka miesięcy.
Albo nie umiem szukać albo nie moge znaleść innego tematu, ale ogolnie cos nie tak czy w czym problem ?
Nie chciałbym tutaj siać fermentu, ale z tego co pamiętam to szału nie wzbudziła u oglądającego, aczkolwiek tragedii chyba nie było. Też nie mogę tego znaleźć. Pamiętam jedynie, że w wątku przewijało się kilka 156.
Cóż mielec nie daleko bedzie trzeba sie przejechac i zobaczyc bo wydaje mi sie ze cena atrakcyjna jak za rocznik/przebieg i wyposazenie...
daj znac co ustaliłes bo tez sie jej przyglądałem
Moja eks:
Alfa Romeo 156 1,8 TS CF2 1999
Zdjęte ok. 60 tysięcy z licznika, jak ją oglądałem to miała komplet przedniego zawieszenia do wymiany, kierownicę w stanie absolutnie tragicznym (do obszycia natychmiast), wnętrze nie powalające stanem utrzymania oraz dziwnie wysoko sterczący tył (chyba ktoś zaszalał i włożył do niej jakieś przedziwne sprężyny). Model ciekawy, bo bardzo rzadki, ale stan adekwatny do ceny.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
o ile licznik to na naszym rynku normalka o tyle komplet zawieszenia przod i sprezyny na tyl, rorzad to juz ladna suma, do tego zagadka czy sie cos nie rozsypie :/ A fotele były bardzo zejchane bo tapicerka wyglada na utrzymaną w niezlym stanie ...
W międzyczasie zainteresowała mnie http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-2-4...C22474881.html ktokolwiek widział ktokolwiek wie ?
Ostatnio edytowane przez Krispl ; 14-04-2012 o 15:45
Fotel kierowcy był już wyraźnie wysiedziany, skóra nie była popękana czy powycierana, ale boczki (trzymania boczne) siedziska już się pozapadały i ogólnie fotel stracił "sprężystość". 156 Q4 Sportwagon standardowo stoi ok. 4 cm wyżej niż normalna 156 - ALE w tym egzemplarzu tył był nienaturalnie zadarty w porównaniu z przodem. Ogólnie model jako model jest bardzo ciekawą opcją, bo prowadzi się to praktycznie jak 156-ka, a zalety napędu Q4 robią swoje (w dodatku jest to praktycznie bezobsługowy napęd). Nie ma problemu z nietypową długością amorów czy sprężyn, czy też mocno niestandardowym wymiarem opon jak to ma miejsce w Crosswagonie.
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów