WITAM WSZYSTKICH I PROSZĘ O POMOC WSZYSTKICH KTÓRZY ORIETUJĄ SIĘ W TYM TEMACIE.
MAM ALFE 166 2001R. 2.4JTD 136KM.
WSZYSTKO ZACZĘŁO SIE JAKIEŚ 2 MIESIACE TEMU KIEDY TO MOJA ALFA ZGASŁA PORAZ PIERWSZY PODCZAS JAZDY. PO PODŁĄCZENIU KOMPA
OKAZAŁ SIĘ JEDEN BŁĄD P0191 I WYŚWIETLA SIĘ DO TEJ PORY. SWOJĄ PRZYGODE ZACZĄŁEM OD WYMIANY FILTRA PALIWA- NIC NIE POMOGŁO,
W NASTEPNEJ KOLEJNOŚCI WYMIENIŁEM POMPE PALIWA W ZBIORNIKU- NIC NIE POMOGŁO, NASTEPNIE WYMIENIŁEM REGULATOR CIŚNIENIA NA POMPIE KTÓRY BYŁ Z TEGO WSZYSTKIEGO NAJDROŻSZY- I POMOGŁO... NA TYDZIEŃ
ZROBIŁEM 1000KM I WCIĄŻ TO SAMO. SPRAWDZAŁEM CIŚNIENIE NA LISTWIE NA WOLNYCH OBROTACH WACHAŁO SIĘ MIEDZY 390 A 400. PODMIENIŁEM NAWET CZUJNIK CIŚNIENIA NA LISTWIE Z TYMI SAMYMI NUMERAMI ALE OD LANCI KAPPY- I TEZ TO NIC NIE DAŁO. PRACA SILNIKA JEST JAK LOTERIA CZASAMI ZGAŚNIE PODCZAS WYPRZEDZANIA PRZY 120KM/H A CZASAMI NA ŚRODKU NAJBARDZIEJ RUCHLIWEGO SKRZYŻOWANIA, CZASAMI NIE ODPALA WCALE A CZASAMI Z PÓŁOBROTU I NIE WAZNE CZY JEST CIEPŁY CZY ZIMNY. KIEDY ODPALI NA DESCE JEST CZYSTO A KIEDY MA ZGASNAC WCZESNIEJ 10 SEKUND ZAPALA SIĘ MARCHEWA I CISZA.. KIEDY ZNÓW PODŁĄCZE KOMPA - JEDEN BŁĄD P0191. CZY JEST KTOŚ W STANIE MI PORADZIĆ GDZIE SZUKAĆ PRZYCZYNY, CO SPRAWDZIC, WYMIENIC, WYCZYŚCIĆ... CHOĆ CZYSCIŁEM REGULATOR, I FILTER NA POMPIE W ZBIORNIKU NIC TO NIE ZMIENIA. KTÓREGOŚ RAZU KIEDY ZGASŁA ODKRĘCIŁEM CZUJNIK NA LISTWIE I
NAWET JEDNA KROPLA ROPY NIE WYPŁYNĘŁA....
Z GÓRY DZIEKUJE TYM KTÓRZY ZMARNUJĄ TROCHE CZASU NA MÓJ PROBLEM..