Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Alfa 156 1.6 - ocena egzemplarza

apo25
    Gość

Domyślnie Alfa 156 1.6 - ocena egzemplarza

Witam wszytskich,

chciałbym prosić Was o pomoc w ocenie poniższego egzemplarza Alfy Romeo 156. Zastanawiam się nad zmianą samochodu. Obecnie bezawaryjnie jeżdżę Fiatem Bravo 1.2 16V, ale nie ukrywam, że Alfy 156 od dawna bardzo mi się podobają. Chciałbym zapytać od razu o Wasze opinie, co do samej jednostki napędowej. Jestem młodym kierowcą, w związku z czym opłaty ubezpieczeniowe pomimo współwłaściciela z pełnymi zniżkami są dość spore. Stąd też zastanawiam się nad silnikiem 1.6. Nie ukrywam, że chciałbym założyć zaraz po zakupie instalację sekwencyjną. Powiedźcie, jak rzeczywiście sprawują się Wasze autka? Jak wyglądają koszty utrzymania, awaryjność, kwestia wyciszenia tego modelu... Nie wierzę w stereotypy opluwające włoską motoryzację, choć może i dobrze, że takie są, bo można w miarę fajnych pieniądzach dostać naprawdę godny samochód. Ostatnio czytałem o korozji podwozia w 156, to rzeczywiście częsty defekt w Alfie (mam Bravo z 1998 r. i podłoga idealna od wewnątrz i zewnątrz) ?

Z góry dziękuję za porady i opinie o aucie z linku,

http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-1-6...C23442175.html

Pozdrawiam

Użytkownik Ogier Avatar Rewil
    Auto
    BMW 440i M / Alfa 159 / kiedyś 156 SW

Domyślnie

Cytat Napisał apo25 Zobacz post
    Witam wszytskich,