Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Szum pod kolumną kierownicy w 1.8TS

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    AR GTV 1.8TS, AR166 2.4JTD20V
    Postów
    4

    Domyślnie Szum pod kolumną kierownicy w 1.8TS

    Witam,
    Mam problem - może spotkaliście się już z tym: rozszczelnił się wąż między pompa wspomagania a maglownicą. Spec stwierdził, że skoro wąż kosztuje ok. 500 - to on dorobi i zakuje takiego węża u innych speców. Tak się stało, założyli, nic nie cieknie. Wymiary węża(średnice) - te same.
    Ale po wyjechaniu z warsztatu - dziwny szum pod kolumna kierownicy(pod nogami, po stronie kierowcy). Powrót do speca - pompa wspomagania.
    to zakupiłem pompę, znowu warsztat i gość dzwoni: zdjąłem napęd z pompy przed jej demontażem - i szumi nadal. Czyli nie pompa(dobrze że nowej nie wyjął nawet z folii - to oddam). POMÓŻCIE, nie da się jeździć, czasami nie słychać silnika tylko ten dziwny szum. Co jest jego powodem, przypadek? Pozdro, Walwas

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    odgłos jest słyszalny podczas jazdy, czy na postoju? nowy wąż ma tą samą długość i nigdzie nie obciera? może dotyka ściany grodziowej i wibrując od silnika powoduje 'szum'
    co to za mechanik, co zadzwonił, że szumi po zdjęciu paska wielorowkowego i nic dalej nie szukał?
    na odległość ciężko będzie to stwierdzić, najlepiej ma ten, u którego auto stoi

    verdebiancorosso

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2011
    Auto
    AR GTV 1.8TS, AR166 2.4JTD20V
    Postów
    4

    Domyślnie

    Cytat Napisał kudlaty_bytom Zobacz post
    odgłos jest słyszalny podczas jazdy, czy na postoju? nowy wąż ma tą samą długość i nigdzie nie obciera? może dotyka ściany grodziowej i wibrując od silnika powoduje 'szum'
    co to za mechanik, co zadzwonił, że szumi po zdjęciu paska wielorowkowego i nic dalej nie szukał?
    na odległość ciężko będzie to stwierdzić, najlepiej ma ten, u którego auto stoi
    Dzięki za reakcję, szum słychac na jałowym, a po ruszeniu jest jakby echem pracy silnika, tzn. narasta przy zwiekszaniu obrotów a maleje przy zmniejszaniu. Na jałowym, przy zwiększaniu obrotów silnika - to samo: rośnie lub opada. Wąż jest identyczny i nie ma możliwości zeby obcierał. Gość zadzwonił żeby nie zmieniać pompy...skoro to nie ona Szukał, ale nic więcej się nie dowiedział...
    pzdr

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    wygląda jakby silnik lub skrzynia opierały się o wózek albo karoserię
    coś mogło się zaklinować, padła poduszka pod skrzynią itp i przenosi drgania
    napisz jeszcze, czy po wciśnięciu sprzęgła na postoju jest tak samo, czy coś się zmienia

    verdebiancorosso

Podobne wątki

  1. Szum w kabinie
    Utworzone przez michal9916 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-07-2014, 12:49
  2. Hamulce i szum
    Utworzone przez kylo1990 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 14:06
  3. [146] Szum po wymianie pompy wspomagania kierownicy
    Utworzone przez jurdanmir w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-07-2012, 12:44
  4. [155] Szum
    Utworzone przez Tweety w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-02-2011, 19:49
  5. [145] Dziwny szum...
    Utworzone przez Yoopi w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 11:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory