Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Demontaż lewarka zmiany biegów

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GrabarzQV
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Okolice Poznania
    Auto
    166FL 2.4 20v Sportronic
    Postów
    71

    Domyślnie Demontaż lewarka zmiany biegów

    Witam! Otóż udało mi się nabyć oryginalny lewarek z czerwonymi szyciami ( ). Poprzedni właściciel mojej Alfy miał widocznie takie "widzi mi się" i obciął w moim górną część drążka (tą zwężoną) przez co nowa gałka nie wejdzie. Pozostaje wymiana całości. Pod mieszkiem widziałem tylko dwie śruby, ale coś czuję, że to nie wystarczy. Może mi ktoś podpowiedzieć jak to zdemontować?

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Odkreć sruby. Ja pierwotnie miałem gałkę na wcisk, teraz mam od Limited 500 na śrubkę jedną
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GrabarzQV
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Okolice Poznania
    Auto
    166FL 2.4 20v Sportronic
    Postów
    71

    Domyślnie

    tylko od góry wystarczy wykręcić te dwie śruby i wyciągnę cały lewarek?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomakt
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16V 95'
    Postów
    354

    Domyślnie

    cały lekarek trzyma się na trzech śrubach, a raczej nakrętkach. (przynajmniej u mnie w boxerze) odpinasz lewarek od cięgien, odkręcasz i tyle

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrabarzQV Zobacz post
    tylko od góry wystarczy wykręcić te dwie śruby i wyciągnę cały lewarek?
    Chodzi Ci o cały lewarek, czy samą gałkę?
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar GrabarzQV
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Okolice Poznania
    Auto
    166FL 2.4 20v Sportronic
    Postów
    71

    Domyślnie

    o cały lewarek

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    Lewarek jest mocowany na śrubach, i na cięgnach. Odkręcasz śruby, odpinasz od cięgien i gotowe
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  8. #8
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał maniek015 Zobacz post
    Lewarek jest mocowany na śrubach, i na cięgnach. Odkręcasz śruby, odpinasz od cięgien i gotowe
    Nie jest to takie proste jak piszesz...Najpierw trzeba zdemontować środkową część wydechu,następnie osłonę tunelu środkowego,bo do niego jest mocowany mechanizm.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomakt
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16V 95'
    Postów
    354

    Domyślnie

    nie nie nie wystarczy od cięgien odczepić i sie z góry wyjmuje, najlepiej jeszcze konsolę centralną odmontować, łatwiej będzie. Mam cały lewarek, moge Ci wstawić fotę jak odkręcony lewarek wygląda

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomakt Zobacz post
    nie nie nie wystarczy od cięgien odczepić i sie z góry wyjmuje, najlepiej jeszcze konsolę centralną odmontować, łatwiej będzie. Mam cały lewarek, moge Ci wstawić fotę jak odkręcony lewarek wygląda
    W Boxerze jest inaczej.


Podobne wątki

  1. Gałka lewarka zmiany biegów w GT 2.0 JTS.
    Utworzone przez Grześko w dziale GT
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-10-2013, 10:53
  2. Wymiana lewarka zmiany biegów w 147 1,6
    Utworzone przez marcin64 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-02-2013, 22:22
  3. Średnica lewarka zmiany biegów
    Utworzone przez paweldante w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-01-2011, 13:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory