Jak pasuje w Alfie GTB1756 na fabryczny kolektor i wydech? Ktoś ma sprawdzone info?
Jak pasuje w Alfie GTB1756 na fabryczny kolektor i wydech? Ktoś ma sprawdzone info?
Zamysł turbo jest bardzo dobry.Ze spasowaniem jest gorzej ,sama flansza nie wystarczy.Z jakiego modelu to GTB ? Dp będzie musiało byc zrobione.Najwiekszy problem to zmiana sterowania turbem z elektronicznego na podciśnieniowe i potem zapewnienie odpowiedniej regulacji sztangi.Przerobienie smarowania również będzie problematyczne.
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 02-06-2012 o 16:28
Bardziej miałem na myśli samo spasowanie flansz - kolektora i wydechu. Przeróbka z elektryki na podciśnienie nie będzie problemem(będzie to robić jak już osoba, która kilka GTB na podciśnieniu wysterowała), poza tym zawsze można je sterować elektronicznie
Tak czy siak, lepszym pomysłem byłoby GTB2260, bo w okolice 300PS wydoli, no ale w ośce to nie ma sensu...
Ostatnio edytowane przez siewcu ; 02-06-2012 o 17:44
Zapewne nikt na to pytanie nie odpowie bo i nikt takowej przeróbki nie robił
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
Szkoda, myślałem, że na przykład Ty będziesz wiedział co i jak. No cóż, wychodzi na to, że jedyną w miare alternatywą będzie turbo z ARLaA najprościej chyba zostać przy serii.
PS. Jaka jest granica mocowa dla zdrowego układu wtryskowego w tym silniku? Dla przypomnienia - 1.9 JTD 16V 140PS, auto z 2003r(jeśli ma to znaczenie).
Turbo ARL to ty już masz u siebie( gt1749 to nic innego jak właśnie legendarne ARL).
Jesli masz na mysli przerabianie turba w firmie CTR,to może i zamysł nie najgorszy,ale oni ci JTD-ka na innej mechanice dobrze nie wystroją.Cinek albo Rogal,tylko oni mają o tym największe pojęcie w Polsce.
Granica układu leży tak naprawdę w jego sprawności i kondycji.Na seryjnym układzie i niezmęczonych wtryskach,przy duzym turbo 210-215km zrobisz.Po zmianie szyny 220-230 i to już będzie max maxów wtryskiwaczy,tyle,ze jest wtedy kilka spraw do ogarnięcia w limiterach,tak by to było na ileś bezpieczne,ale to już know how powyższych tunerów i tylko ich.
GTB2260 to jest majstersztyk,ale zrobić dobry dół na nim,cóż nie ma u nas tyle paliwa.1756 to ciekawe turbo,tak samo jak gtb2056v i jesli chcez kombinować ,to tylko z nimi,ewentualnie hybryda,ale to loteria.
Nie jest ARL, VW miało GT1749VB, z większymi wirnikami i praktycznie neregenerowalne. Poza tym skąd wziąłeś CTR? Po co szukać tunera kupe KM od domu jeśli na miejscu mam zaufanego?
Kolego nasze turba (1,9 16v 140/150) to właśnie gt1749vb i uwierz mi ,vw nie ma tam nic większego czy mniejszego.Tyle ,że są inaczej podwieszone na kolektorze.
Napisałem CTR,bo o nich osatnio głośno jesli chodzi o GTB.Zatem któż to zaufany jesli wolno spytać ?
Po to by mieć dobrze zrobioną robotę.Warto zapukać do najlepszych jesli już wchodzimy w takie mody.
Aha, czyli jeśli ktoś na miejscu jest w ostanie ogarnąć przerobienie GTB2260 na podciśnienie i to działa to i tak mam jechać do CTR albo Rogala, tak? Powodzenia w takim razie![]()
Sluchaj ty mozesz jechac do kogo chcesz, Rybak ci tylko pisze kto jest ze tak powiem mocny w temacie Modów i wiedzy odnosnie silników JTD. A jesli chodzi o turbo to tak jak rybak napisal jest 1749vb. A 1749va jest w wersi 8v czyli 115km, mialem taki silnik w poprzedniej alfie. Pozdrawiam i szerokosci.