Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: JTD 16V a GTB1756

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie JTD 16V a GTB1756

    Jak pasuje w Alfie GTB1756 na fabryczny kolektor i wydech? Ktoś ma sprawdzone info?

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Jak pasuje w Alfie GTB1756 na fabryczny kolektor i wydech? Ktoś ma sprawdzone info?
    Zamysł turbo jest bardzo dobry.Ze spasowaniem jest gorzej ,sama flansza nie wystarczy.Z jakiego modelu to GTB ? Dp będzie musiało byc zrobione.Najwiekszy problem to zmiana sterowania turbem z elektronicznego na podciśnieniowe i potem zapewnienie odpowiedniej regulacji sztangi.Przerobienie smarowania również będzie problematyczne.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 02-06-2012 o 16:28

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Bardziej miałem na myśli samo spasowanie flansz - kolektora i wydechu. Przeróbka z elektryki na podciśnienie nie będzie problemem(będzie to robić jak już osoba, która kilka GTB na podciśnieniu wysterowała), poza tym zawsze można je sterować elektronicznie


    Tak czy siak, lepszym pomysłem byłoby GTB2260, bo w okolice 300PS wydoli, no ale w ośce to nie ma sensu...
    Ostatnio edytowane przez siewcu ; 02-06-2012 o 17:44

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Zapewne nikt na to pytanie nie odpowie bo i nikt takowej przeróbki nie robił
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    Zapewne nikt na to pytanie nie odpowie bo i nikt takowej przeróbki nie robił
    Szkoda, myślałem, że na przykład Ty będziesz wiedział co i jak. No cóż, wychodzi na to, że jedyną w miare alternatywą będzie turbo z ARLa A najprościej chyba zostać przy serii.

    PS. Jaka jest granica mocowa dla zdrowego układu wtryskowego w tym silniku? Dla przypomnienia - 1.9 JTD 16V 140PS, auto z 2003r(jeśli ma to znaczenie).

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Szkoda, myślałem, że na przykład Ty będziesz wiedział co i jak. No cóż, wychodzi na to, że jedyną w miare alternatywą będzie turbo z ARLa A najprościej chyba zostać przy serii.

    PS. Jaka jest granica mocowa dla zdrowego układu wtryskowego w tym silniku? Dla przypomnienia - 1.9 JTD 16V 140PS, auto z 2003r(jeśli ma to znaczenie).
    Turbo ARL to ty już masz u siebie ( gt1749 to nic innego jak właśnie legendarne ARL).

    Jesli masz na mysli przerabianie turba w firmie CTR,to może i zamysł nie najgorszy,ale oni ci JTD-ka na innej mechanice dobrze nie wystroją.Cinek albo Rogal,tylko oni mają o tym największe pojęcie w Polsce.

    Granica układu leży tak naprawdę w jego sprawności i kondycji.Na seryjnym układzie i niezmęczonych wtryskach,przy duzym turbo 210-215km zrobisz.Po zmianie szyny 220-230 i to już będzie max maxów wtryskiwaczy,tyle,ze jest wtedy kilka spraw do ogarnięcia w limiterach,tak by to było na ileś bezpieczne,ale to już know how powyższych tunerów i tylko ich.

    GTB2260 to jest majstersztyk,ale zrobić dobry dół na nim,cóż nie ma u nas tyle paliwa.1756 to ciekawe turbo,tak samo jak gtb2056v i jesli chcez kombinować ,to tylko z nimi,ewentualnie hybryda,ale to loteria.

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Nie jest ARL, VW miało GT1749VB, z większymi wirnikami i praktycznie neregenerowalne. Poza tym skąd wziąłeś CTR? Po co szukać tunera kupe KM od domu jeśli na miejscu mam zaufanego?

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Nie jest ARL, VW miało GT1749VB
    Kolego nasze turba (1,9 16v 140/150) to właśnie gt1749vb i uwierz mi ,vw nie ma tam nic większego czy mniejszego.Tyle ,że są inaczej podwieszone na kolektorze.

    Napisałem CTR,bo o nich osatnio głośno jesli chodzi o GTB.Zatem któż to zaufany jesli wolno spytać ?

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Po co szukać tunera kupe KM od domu jeśli na miejscu mam zaufanego?
    Po to by mieć dobrze zrobioną robotę.Warto zapukać do najlepszych jesli już wchodzimy w takie mody.

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Aha, czyli jeśli ktoś na miejscu jest w ostanie ogarnąć przerobienie GTB2260 na podciśnienie i to działa to i tak mam jechać do CTR albo Rogala, tak? Powodzenia w takim razie

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    KWA
    Auto
    2 x Giulietta 1.4tb i 1.75qv, GT 3.2v6
    Postów
    373

    Domyślnie

    Sluchaj ty mozesz jechac do kogo chcesz, Rybak ci tylko pisze kto jest ze tak powiem mocny w temacie Modów i wiedzy odnosnie silników JTD. A jesli chodzi o turbo to tak jak rybak napisal jest 1749vb. A 1749va jest w wersi 8v czyli 115km, mialem taki silnik w poprzedniej alfie. Pozdrawiam i szerokosci.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory