Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: [156] Padły wszystkie przeguby na raz?

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Kilu89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW TI 2.0 JTDm 170KM
    Postów
    101

    Domyślnie [156] Padły wszystkie przeguby na raz?

    Siema.
    Chodzi o przeguby bo objaw jaki jest kieruje na przeguby. Czyli stukanie na prostej a przy skrecaniu stukanie jest głosniejsze. A pytanie to czy jest mozliwe ze wszystkie przeguby poszły na raz? Bo załozyłem nowe amorki gwintowane i twardsze. Było tydzien dobrze a potrem postanowiłem troszke gwint skrecic w dół. I po przejechaniu moze 50km zaczeło stukac i z km na km coraz glosniej. Zobaczylem ze w jednym przegubie wewnetrzym była padnieta osłona. I własnie ten przegub wymieniłem z nadzieja ze stukanie ustanie. Jednak tak sie nie stało. Fakt ze stukanie sie zmiejszyło ale dalej cos tam hałasuje. I tak samo jak wczesni ze przy skrecie stuko głosniej. I czy to wina kolejnego przegubu? Moze te obnizenie cos dało ze tak hałasuje?

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar brygadzista1
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn WLKP
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    W przegubach jest spora ilość samru. Jeśli miałeś pęknięte osłony to prawdopodobnie dostał się tam piasek. A on zabija przeguby bardzo szybko.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar Kilu89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW TI 2.0 JTDm 170KM
    Postów
    101

    Domyślnie

    Własnie w tym jednym była cało rozwalono osłona. A w tych pozostałych fakt osłona juz nie jest młodo ale jest cało. A moze to nie przeguby?

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    A może po obniżeniu po prostu Ci coś tam obciera,może opaska na gumach była skręcana jak cybant i puka. No i po obniżeniu przegub pracuje częściej teraz w innym położeniu może to nadwyrężyło już i tak wyjeżdżone przeguby. Ciężko wyczuć,nie kiełbasa

    ​MM Garage - Naprawy, wymiany. Sprzęgła, rozrządy, hamulce, zawias... dłubie bo lubie.
    https://web.facebook.com/MM-Garage-1003360043043536/?ref=hl

    Z AR było: 156 Pussy Wagon 1.9 JTD 115KM / 146 1.7 16V Boxer

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    Auto do góry i ogień. Może gumy na drążku poprzecznym? Łyżka w rękę i szukanie... Stukanie na prostej jest rytmiczne? Występuje tylko na nierównościach?
    Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
    Albert Einstein

  6. #6
    Użytkownik Świeżak Avatar Kilu89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW TI 2.0 JTDm 170KM
    Postów
    101

    Domyślnie

    Stukanie na prostej jest rytmiczne. Jak zaczyna autem bujac na nierównosciach to stukanie faluje (głosniej-ciszej-głosniej-ciszej)

Podobne wątki

  1. Padły spryskiwacze
    Utworzone przez adam08 w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 10-08-2014, 15:55
  2. [159] padły przeguby wewnętrzne
    Utworzone przez xdj1 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-06-2014, 16:59
  3. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 18-05-2013, 18:32
  4. Spryskiwacze padły :/
    Utworzone przez meydey232 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-09-2010, 23:34
  5. Wycieraczki padły
    Utworzone przez abbazabba w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-01-2010, 13:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory