Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Air bag - jak się zabrać by nie wybuchło?

  1. #1
    kapselek
    Gość

    Domyślnie Air bag - jak się zabrać by nie wybuchło?

    Wsiadam do Alfy, wyregulowałem kierownicę po mechaniku i zapaliła mi się lampka ari bagu pod zegarami.
    Nie wiem czy to kwestia jakiejś kostki ale czy bezpieczne jest grzebanie się przy poduszce bez obawy o jej wystrzelenie?
    Czy to może być kwestia jakiejś kostki czy może być głębszy problem?

  2. #2
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Zawsze odłącza się akumulator jeśli grzebie się w okolicach poduszki powietrznej.

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    podłącz pod kompa i zobacz, będziesz miał w miarę dokładną lokalizację usterki,
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    "Strzała" aż taki dobry nie jest skoro po jego robocie kontrolka się zaswieciła. Niech kasuje teraz za darmo. Prawdopodobnie coś przy kierownicy grzebal i aku nie odlaczyl.
    [C

  5. #5
    kapselek
    Gość

    Domyślnie

    Masa625
    Nie mam pewności że po jego robocie się kontrolka zaświeciła, mogła też po odkurzaniu samochodu przez moją córkę.

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Co by nie było bez podłączenia pod komp się nie obejdzie bo kontrolka sama nie zgaśnie - tylko kasowanie błędów

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    następnym razem odłącz aku . jasiek nie wywali chyba że dostanie sygnał z sensora albo zwarcie instalacji , trzeciej alternatywy nie ma.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar FifthGear
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    Obecnie Volvo S80 T6
    Postów
    637

    Domyślnie

    Cytat Napisał kapselek Zobacz post
    Masa625
    Nie mam pewności że po jego robocie się kontrolka zaświeciła, mogła też po odkurzaniu samochodu przez moją córkę.
    Bardzo czesto przy odkurzaniu wlasnie mozna poruszyc kabelki idace pod siedzeniami. Ja tak mialem juz w 2 samochodach. Wystarczy rozpiac wszystko posmarowac styki takim specjalnym dlugopisem przewodzacym i bedzie smigalo. Jak nie masz dlugopisu to wez taki malutki srubokret i poszoruj styki. Sprawdz wszystkie kostki pod siedzeniami, szczegolnie kierowcy i od napinaczy przy pasach. One sie lubia luzowac bo siedzenia sie ciagle ustawia. Nie twierdze ze to na 100% ale na 95 z tego co piszesz.

    Do mnie kiedys przyjechal koles jakims citroenem, patrze na deske a tam sie airbag swieci, mowie mu ze tak nie moze byc oczywscie, on ze byl w servisie i jemu powiedzieli ze ten model tak juz ma! i takie tam pierdoly. No to ja mowie ze zaden model tak nie ma Naprawilem mu to w ciagu 10 minut kluczami od domu Uwierz mi ze byl w szoku. Po prostu styki nie laczyly czasami, normalne po tylu latach.


    Jesli chodzi o kasowanie bledow kompa to rozepnij aku na godzinke albo 2 i zobacz czy nie ma tez bezpiecznikow od kompa, sprawdz w instrukcji ktore to sa, wyjmij je po odpieciu aku! Powinny byc jeden albo 2. To skasuje ew bledy.
    Ostatnio edytowane przez FifthGear ; 05-07-2012 o 06:37

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał FifthGear Zobacz post
    Jesli chodzi o kasowanie bledow kompa to rozepnij aku na godzinke albo 2 i zobacz czy nie ma tez bezpiecznikow od kompa, sprawdz w instrukcji ktore to sa, wyjmij je po odpieciu aku! Powinny byc jeden albo 2. To skasuje ew bledy.
    Z tego co wiem w przedliftowej nie da się bez pomocy kompa skasować błędów poduszek jak już wyskoczą. Odłączenie aku raczej nie pomoże.
    Za to w poliftowej jak usunie się usterkę to podobno kontrolka gaśnie.

Podobne wątki

  1. wymiana pąpki sprzęgła. Jak się zabrać do tego :) ?
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-11-2013, 19:43
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-08-2012, 12:22
  3. [155] NIE ODPALA!!! JUŻ NIE WIEM ZA CO SIĘ ZABRAĆ!!!
    Utworzone przez bodziok26 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 06-01-2008, 21:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory