Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 45

Temat: Od czego by tu zacząć... Przeboje po zmianie rozrządu, wałków, hydro itp,itd

  1. #1
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie Od czego by tu zacząć... Przeboje po zmianie rozrządu, wałków, hydro itp,itd

    Więc tak- pojechałem wymienić rozrząd do ASO, części miałem swoje (Pablogarage)
    Na początku miało byc 450zł za wymianę, myślę-ok, co mi tam.
    Po dwóch dniach dzwoni Pan z serwisu, że wałki rozrządu mam do wymiany, bo są zjechane.. Myślę- na szybko zregeneruję i po sprawie. Pojechałem do Wrocławia do Pana Heinricha.. ( Heinrich tuning) Opinie na jego temat są podzielone, ale co jak co, na wałkach się zna. Na następny dzień dostarczyłem do ASO owe wałki, panowie zmienili, wszystko ok, auto do odbioru i tu kwota : 2650zł Myślałem, że to żart. Panowie zapomnieli nadmienić, że zmienili również wszystkie 16 szt hydropopychaczy oraz osłony rozrządu plastikowe, które ponoć były pęknięte. To, że nikt ze mną tego nie konsultował na razie pomijam.
    Po odebraniu auta i przejechaniu ok 70km zaczęły stukać popychacze, jakby nie było smarowania. Jadę znowu (coraz bardziej pozytywnie nastawiony) do ASO i mówię jak jest. Panowie zwalili na wałki, że źle obrobione. Wałki uszkodziły 6szt popychaczy- tych nowych,, Zmienili znów 6 szt. 550zł. Kupiłem nowe wałki. Używane, z auta, które miało 80tyś przebiegu. Założyli te wałki, mówią, że te są dobre. Myślę-w końcu spokój. Wiadomo, że gdzie diabeł nie może... Więc na negocjacje cenowe posłałem moją kobietę Z 2650zł zeszli na 1300zł- wszystkie ich części, zmiana rozrządu, wałków oraz hydro. Wszystko było BYŁO ok. Pojechałem do Wiednia i z powrotem- QR.... Znowu to samo!!!
    Zgłosiłem telefonicznie, gdyż często bywam teraz zagranicą i nie mam jak podjechać, auto zostało w Opolu. Pan oczywiście mówi, że wałki nie ich itp, itd.. Myślałem, że mnie coś trafi... Jestem już w kraju, jutro jadę z ,,reklamacją'' Jeżeli nie przyznają się do błędu, to wzywam rzeczoznawcę, który zbada tą sprawę, bo już nie wierzę, że to znowu wałki uszkodziły popychacze- tym bardziej, że na ,,starych'' zjechanych wałkach nic takiego z hydro się nie działo.
    Ufff... Jutro rano jadę do ASO, zobaczę, co mi mądrzy Panowie z serwisu powiedzą
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Rece opadaja... powodzenia w walce z naciagaczami...
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Rozumiesz, chciałem do ASO, żeby qrde bez problemów, tam na pewno mają blokady do JTS-ów myślę
    No to mam.
    Skoro nie zarobili na wałkach, to na hydro się odbili... Póki co negatywnej opinii im nie wystawiam- zobaczymy jak to się zakończy.. Dodam, że to jedyna autoryzowana stacja w Opolu..
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    To jakiś dramat kolego.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Póki co jestem jeszcze spokojny, jutrzejszy dzień zadecyduje co będzie dalej.
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    zakladam ze popychacz to koszt rzedu 50 zl szt wiec nie wiem skad im sie wzielo 2650zl... przedewszystkim wysmialbym ich na poczekaniu na Twoim miejscu ze bez konsultacji wymienili tyle rzeczy... i kazal zabrac to co ich...
    Ostatnio edytowane przez -BamBosZek- ; 09-07-2012 o 23:07
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    Tak to jest w aso. Bierz rzeczoznawcę wtedy się wezmą do roboty!

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Tak zamierzam zrobić. Podejrzewam, że urwali śruby mocujące pokrywę zaworów i przez to ucieka ciśnienie/olej i stąd nie ma smarowania. Więc tak będzie za każdym razem. Kiedyś mój kuzyn miał taki własnie przypadek
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Damian156JTD
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16V
    Postów
    1,633

    Domyślnie

    Masakra kolego :/ ja bym brał rzeczoznawce i sie z nimi nie cackał bo nawet bym siły nie miał po zobaczeniu takiej kwoty,dobrze ze twoja kobieta stargowała mocno z tej ceny. Jest to jeden z przykładów dla czego nie robie alfy w aso , drugi to cena

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    No ciekawie sie zapowiada ta historia.
    Bez końca można zmianiać wałki i popychacze jeżeli nie ma smarowania.Dziwne jak nawet na ASO ze nie sprawdziili cisnienia czy jakis kanal nie jest zatkany po pierwszym razie

Podobne wątki

  1. [159] 2,4 jtd DPF, nierówna praca, od czego zacząć :)
    Utworzone przez thelion w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-06-2013, 08:11
  2. [145] Od czego zacząć;)
    Utworzone przez bury w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-11-2012, 22:19
  3. od czego by tu zacząć...
    Utworzone przez poulkid84 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 14-08-2010, 18:53
  4. Rozbita alfa 156 v6. Od czego zacząć?
    Utworzone przez ar2r w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-08-2008, 14:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory