Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: [156] Walka z mocą w 156SW2,4jtd

  1. #1
    goldek76
    Gość

    Domyślnie [156] Walka z mocą w 156SW2,4jtd

    witam ponownie
    Mimo iż zaczynam powoli wymiękać to cały czas walczę z brakiem mocy w mojej AR 156SW 2,4jtd 2000r. Wymieniona mam turbine (na nową), przepływomierz, zaślepiony zawór EGR.
    Cały czasy przy osiagnięciu 2500 obrotów jakby coś ja nagle złapało za tyłek a potem puszczało. Szczególnie czuć to na 3 biegu. Zastanawiałem sie nad wymianą opisywanego na forum czujnika położenia wału, bo w sumie nie jest to wielki koszt. Jest jednak problem gdyz mechanik nie wie jaki zamówic bo wystepuje kilka czujników w tym silniku:
    1.generator impulsów wału korbowego
    2.czujnik obrotów koła zamachowego
    (1 i 2 to niby to samo bo mają te same numery katalogowe)
    3.czujnik położenia wałka rozrządu
    4.czujniki wałka rozrządu
    (3 i 4 to tez to samo )

    Czekam na odpowiedź

  2. #2
    Marcin166
    Gość

    Domyślnie

    Na jaki przepływomierz wymieniłeś? Ja miałem dokładnie to samo, wymieniłem przepływkę na oryginalną BOSCHA i jest wszystko ok!!! Cały mój problem jest ujęty tutaj http://www.forum.alfaholicy.org/topi...ow-vt10688.htm

  3. #3
    goldek76
    Gość

    Domyślnie

    wstawiłem oryginalna przepływke bosha............także to nie to.

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Zainteresuj się elektromagnetycznym zaworkiem (mocowanym na pasie przednim), który steruje zmienną geometrią turbiny
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    Starscream
    Gość

    Domyślnie

    śledzę ten temat i podobne, bo mam to samo... Jak sprawdzić ten elektrozawór?

  6. #6
    goldek76
    Gość

    Domyślnie

    Niestety nie mam żadnego zaworku sterowania turbiną. O ile sie nie mylę pojawiły się pod koniec 2000 roku. U mnie turbina sterowana jest podciśnieniowo

  7. #7
    goldek76
    Gość

    Domyślnie

    widzę Panowie że niestety nie macie żadnych pomysłów :?
    Dodam jedynie ze KTS wyświetla dwa błędy
    1. zawór EGR (zaślepiony)
    2. czujnik położenia pedału sprzęgła

  8. #8
    kasbak
    Gość

    Domyślnie

    a sprawdzałeś może ten cieniutki wężyk od podciśnienia który steruje zmienną geometrią turbiny?ja miałem bardzo małą dziurke i też brakowało jej mocy a po przejechaniu 5km przełączała się w tryb awaryjny.

  9. #9
    goldek76
    Gość

    Domyślnie

    turbina jest nówka sztuka (ma miesiąc czasu) , więc i wężyk musi być szczelny

Podobne wątki

  1. Problem z MOCĄ 156 2,4jtd 2002r.
    Utworzone przez joseph 28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-02-2016, 20:17
  2. Walka z obrotami
    Utworzone przez WNS w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 10-06-2013, 19:46
  3. [156sw2.4JTD140KM] Prośba przy zakupie rożrządu
    Utworzone przez OnanBarbarzynca w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-07-2012, 18:57
  4. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-06-2012, 16:59
  5. Problem z mocą w 156 2,4jtd
    Utworzone przez goldek76 w dziale 156
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 21-03-2010, 22:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory