1. Czy wariator ma wpływ na dynamikę poniżej 3-3,5 tys obr/min? U
mnie poniżej tego zakresu obrotów wyrażnie brakuje mocy i
elastycznosci jak na silnik o tej pojemnosci (1.8 TS). Dopiero
powyżej 3-4 tys samochód dobrze przyspiesza. Dodam,że wariator
nadaje się do wymiany (wyrażny dieslowski dzwięk silnika. pzrypominający starą "beczkę" Mercedesa...)
2. Słyszałem ,że w TS-ach czujniki temperatury silnika nie są zbyt
dokładne- czy możliwe jest aby w ruchu miejskim wkaźnik wskazywał
około 100 'C? Zadna kontrolka temp. cieczy się nie zapala. Sugerowac
się wskazaniami wskaźnika na desce czy też nie traktowac go w 100%
poważnie (słyszałem o przypadkach gdy temp na wskaźniku różniła się
od rzeczywistej, mierzonej na komputerze o ok. 20'C...) A moze
termostat do wymiany, zanieczyszczona chłodnica lub zapowietrzony układ chłodzenia?