Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: 1.9 JTD Po wymianie wtryskiwaczy nie odpaliła; trzeba kodować?

  1. #1
    sylwka727
    Gość

    Angry 1.9 JTD Po wymianie wtryskiwaczy nie odpaliła; trzeba kodować?

    Witam. Miałam do wymiany 2 wtryski oddałam samochód na warsztat , wtryski kupiłam, dzwonią żebyśmy przyjechali po odbiór i po przyjechaniu okazało się że nie odpali więc o jaką cholerę chodzi? Czym to może być spowodowane ? Trzeba kodować wtryski? Bo te bałwany podjęły się tego a teraz nam mówią że nie wiedzą czy trzeba kodować czy nie?

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar derebere
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD '99 105KM
    Postów
    214

    Domyślnie

    W cf2 nie w cf3 z tego co wiem to tak. Pisze z komorki wiec nie wiem czym latasz.

    Edit 2001 wiec pewnie 115 km czyli cf3

    Wysyłane z mojego LG-P970 za pomocą Tapatalk 2

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Wtryski są plug&play.
    Wkładasz i jedziesz.
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  4. #4
    sylwka727
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Magik Zobacz post
    Wtryski są plug&play.
    Wkładasz i jedziesz.
    Też tak myślałam. Ale rzeczywistość okazała się inna w moim przypadku. Może wiesz jaka może być przyczyna takiego niepożądanego finału? Oczywiści poza "fachowcami"

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Wtryskiwacze kupiłaś uszkodzone.
    Mają inny numer.

    Skąd wiedziałaś, że stare są uszkodzone?
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Są dwie możliwości:
    1) Złe wtryskiwacze kupiłaś, lub
    2) Fachowcy nie mają pojęcia o tym co robią....
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #7
    sylwka727
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Magik Zobacz post
    Wtryskiwacze kupiłaś uszkodzone.
    Mają inny numer.

    Skąd wiedziałaś, że stare są uszkodzone?
    Wtryskiwacze kupiłam nowe, ten sam numer mają. Stąd wiedziałam że są uszkodzone i podobno nie nadają się do regeneracji bo dałam na sprawdzenie do tych właśnie magików bo mi dymiła i odpalać nie chciała

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    To może wtryskiwacze masz dobre tylko regulator cisnienia albo pompa są do wymiany
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #9
    sylwka727
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    To może wtryskiwacze masz dobre tylko regulator cisnienia albo pompa są do wymiany
    I to by mogło być przyczyną tego że nie odpaliła? Bo np. jak wyciągnęli wtryski do sprawdzenia i potem włożyli z powrotem (dawałam tylko na sprawdzenie wtedy) to zaczął lepiej palić po samym wyjęciu i ponownym włożeniu

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Kurcze, trudno coś doradzić, bo wymiana wtryskiwaczy jest banalnie prosta.
    Jest szansa, że źle je dokręcili (np. włożyli na starej podkładce) i - teoretycznie - występuje brak kompresji.
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

Podobne wątki

  1. [159] Czy po wymianie żarówek xenonowych trzeba wyregulować ustawienie lamp?
    Utworzone przez epsonix w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-08-2012, 07:27
  2. Pompa ABS. Czy po wymianie trzeba odpowietrzać?
    Utworzone przez bella w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-11-2011, 19:33
  3. Czy po wymianie uszkodzonej czesci trzeba kasowac blad ?
    Utworzone przez Krolik w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-10-2011, 10:14
  4. 147 czy po wymianie amorów trzeba ustawiać zbieżność?
    Utworzone przez czarek145 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-03-2011, 13:44
  5. Strata mocy po wymianie wtryskiwaczy
    Utworzone przez arczimi w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-07-2009, 21:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory