Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: alfa 146 1.4TS 98r.

  1. #1
    playpl
    Gość

    Domyślnie alfa 146 1.4TS 98r.

    Problem przedstawia sie w sposób,taki że,ujechałem ok.15km autko zaczeło lekko sie dławić z chwilą dodawania gazu po czym zgasło jak wżuciłem na luz,ale zaraz zapaliło i znów zgasło i musiałem zepchnąć ze skrzyżowania.zauważyłem że kontrolka wtrysku mrygnie i pali sie cały czas i autko kręci ale nie odpala,miałem już kiedyś coś takiego ale odzekałem może z 30min. i do tej pory jezdziłem,ale stało się to znowu.Tym razem oczekałem godzinę dwie aż upłynęło ok.8 godzin stania na ulicy,po przekręcaniu kilkakrotny kluczykiem kontrolka nagle zgasła,ale akumulator był tak słaby że autko wziołem na popych i zapaliło,ale ujechałe może z 500m i na nowo to samo zgasło i pali sie kontrolka wtrysku.Za dzwoniłem po kumpla,scholował mnie do domu,weszłem na forum i tylko wyczytałem o podobnej sprawie w modelu alfu 156 i 147 i pisano że to czujnik kątowy wału korbowego albo też że cewka,ale gdzie to szukać przy silniku w którym miejscu i czy może być ta przyczyna.
    Proszę o pomoc z góry dziekuje.

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Czujnik wkręcony w blok, nie chcę kłamać, ale od tyłu przy skrzyni o ile pamiętam. Objawy podobne, ale niekoniecznie, bo z padniętym CPWK można latać aż się auto zagrzeje - zwykle. Jak coś to mam z 1.4 TS 2000 r i tanio oddam
    Cewki to na górze I też mam, komplet z dobrymi kablami. Ale objawy jakoś mi nie pasują.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  3. #3
    playpl
    Gość

    Domyślnie

    A co moze byc jeszcze przyczyną takich objawów.

  4. #4
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Przyczyną tych objawów jest zapewne wymieniony czujnik GMP, a przyczyną jego uszkodzenia jest normalne zużycie/awaria tej części.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory