Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: stukanie bez zależności przód - Alfa 147 1.9 JTD

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2012
    Auto
    147 1.9 JTD 115
    Postów
    19

    Domyślnie stukanie bez zależności przód - Alfa 147 1.9 JTD

    Witam

    Jestem tu nowy, ale przeczytałem pierwsze 20 stron tego poddziału i niestety nie znalazłem odpowiedzi, która by przyniosła mi ulgę...

    moja alfa 147 1.9 JTD z 2002 roku ma juz nowe: górne wahacze, dolne wahacze, cos ze stabilizatorem ( nie wiem dokladnie co, nie pamietam, chyba łączniki), poduszke skrzyni.

    zwykle jest cisza, ale czasem jak sie najedzie na poprzeczną nierownosc to jest huk jakby pol auta urwalo. Zawsze to występuje przy skrecaniu w lewo i przejezdzie przez poprzeczne nierownosci (koleiny)

    ktos cos moze pomoc? jakis trop, cokolwiek? Bo az mi smutno ze tyle kasy wladowane a tu dalej cos : (

  2. #2
    jazke
    Gość

    Domyślnie

    Z tego co wiem to trudne do wykracia na szarpaku jak i recznie na podnosniku gumy stabilizatora.Ale najpierw radzil bym pojechac na stacje diagnostyczna gdzie za przyslowiowa flaszke gosc ci sprawdzi wszystkie luzy;]

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2012
    Auto
    147 1.9 JTD 115
    Postów
    19

    Domyślnie

    na szarpakach juz bylo, i bujali autem i w ogole... twierdzą ze wszystko jest ok

    ale chyba zamarudze zeby jeszcze te gumy wymienili dla pewnosci... poleca się jakiejs szczegolnej firmy?

  4. #4
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    Sprawdź stabilizator.
    Ja raz miałem taką sytuację, że po wjechaniu w dziurę, urwałem śrubę, którą przykręcony jest stabilizator do "sanek" (nie wiem, czy tak to się nazywa).
    W każdym razie, jak mechanik sprawdzał, bujał samochodem, to mówił, że wszystko OK. Jak natomiast jechałem (nawet powoli), i wjeżdżałem na krawężnik, albo próg zwalniający, ale równo - jednocześnie dwoma kołami, to drążek walił o tę konstrukcję, a ja miałem wrażenie, że połowa podwozia jest urwana.
    Niech mechanik wejdzie pod samochód, weźmie brechę, i porusza drążkiem. Czy nie ma luzu.
    U mnie wystarczyło uzupełnić brakującą śrubę, i nastała cisza (chwilowa, z racji wahaczy

  5. #5
    jazke
    Gość

    Domyślnie

    Zeby gumy stablilizatora wymienic trzbea cała belke na dół opuscic wiec troche roboty jest ;] tego na szarpaku nie wylapie

Podobne wątki

  1. Stukanie, pukanie alfa 147 co to może być?
    Utworzone przez alfamar84 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 22-07-2015, 20:47
  2. [MiTo] Domyślna opcja kompiutera pokładowego w zależności od trybu jazdy
    Utworzone przez Koniak w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-02-2013, 12:17
  3. alfa 147 stukanie na przodzie
    Utworzone przez boski522 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-06-2012, 20:38
  4. poziom paliwa, na zegarze. dziwne zależności. AR 147
    Utworzone przez Bronuś w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 09:30
  5. spalanie a opony - zależności, spostrzeżenia itp.
    Utworzone przez alces1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 04-10-2009, 09:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory