Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: mechnik od alf (najlepiej boxerów) w RADOMIU potrzebny :)

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar PawelRm
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom/Lublin
    Auto
    była: Alfa Romeo 146 1.7 BOXER 1996r :( jest 307
    Postów
    98

    Domyślnie mechnik od alf (najlepiej boxerów) w RADOMIU potrzebny :)

    Witam, potrzebuje jakiegoś magika od alfy w Radomiu lub okolicach. Mam boxera wiec fajnei jakby na tym sie znał, chodzi mi o ogólny przegląd po zakupie no i dławienie się samochodu na 2 i 3 biegu przy małych obrotach.

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rado
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa 156 1.8 16V
    Postów
    54

    Domyślnie

    Kolego pisz do kam02,On może coś zaradzi na dolegliwości Twojego auta.
    Radomski Klub Alfa Romeo
    www.Alfa.Radom.pl

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar PawelRm
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom/Lublin
    Auto
    była: Alfa Romeo 146 1.7 BOXER 1996r :( jest 307
    Postów
    98

    Domyślnie

    napisałem ale nie odpisał


    może opisze mój problem i ktoś z Radomia będzie mógł mi pomóc ?

    Witam. a więc po krótce opowiem o co chodzi. Moja alfa od poczatku miała jakieś problemy z silnikiem. Byłem u kilku mechaników u siebie w mieście ale żaden nie był w stanie odpowiedzieć mi na pytanie co i jak. Tak to już jest podobno że Ciężko znaleźć specjaliste od boxerów (podobno jeden z forumowiczów z Radomia się zna ale niestety nie odpisał mi na pw )
    A więc postaram sie jak najdokładniej opisać prace silnika.

    Zaczne może od tego że co jakis czas wyświetla się "marchewka" czasem na krótko, czasem jak szybciej pojeżdze po mieście to dłużej. W trasie 100 km zapala się średnio 4 razy na 5-10min. Generalnie po silniku widać że jest coś nie tak gdy przyśpieszam. Na zimnym silniku z jedynki nawet się dławi (na reszcie biegów oczywiscie tez) musze bardzo szybko wrzucić dwójke bo rwie jak szalony (w sensie że dławi sie tak podryguje ) , później jak się rozgrzeję to z jedynki sie przestaje dławić ale dalej dławi sie na dwójce i trójce, w trasie na czwórce. To dławienie występuje ttylko gdy jestem na małych (zwykłych) obrotach i chce przyspieszyć wciskając pedał gazu (delikatnie ale też bez przesady-jak w normalnym samochodzie) tak jakby podczas tego przyśpieszania niedochodziło do końca paliwo lub własnie dochodziło go za dużo. Musze wtedy wcisnąc do podłogi pedał gazu albo zmienić bieg. Ostatnio też od kupna samochodu zdarzyło mi się dwa razy że samochód sam wszedł na obroty (dokładnie 2200), musze wtedy albo zgasić silnik albo jak nie mam takiej możliwości to zmiejszyć obroty silnikiem zmieniając bieg, problem od razu znika. Po trzecie z samochodu dymi na jasno, widze w korku po samochodach że z mojej alfy dymi najwięcej, do tego przy otwartym oknie czuć ewidentnie zapach benzyny.

    Może ktoś z Was miał taki problem ? Może możecie mi doradzić co robić... Może jakoś da się naprowadzić mechanika na co ma zwrócić dokładnie uwagę ? Ostatecznie może ktoś zna mechanika który by temu podołał w okolicach Radomia albo Lublina ? Szukam też kogoś z kablem, żeby podłączyć alfe pod komputer, może wtedy by cos wyszło ? pisalem na forach lokalnych ale bez odezwu

    Aha, przy kupnie samochodu własciciel powiedział mi że nie działa jeden cylinder ale ostatecznie tego nie sprawdziłem, może to mieć wpływ na takie zachowanie samochodu ?

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar xakner
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Pabianice
    Auto
    AR 156 SportWagon
    Postów
    475

    Domyślnie

    jak to nie działa cylinder? przecież to bardzo ważne.. oby nie zatarty.


  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar erni
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    147 GTA
    Postów
    155

    Domyślnie

    To jest alfa 146 1.7 16v? - bo tylko taka wychodziła, czy ktoś podmienił i jest 8-zaworowy od alfy 33??
    Po przestudiowaniu Twojego problemu obstawiam co trza sprawdzić:
    sprawdzić trzeba bańki ciśnieniowe na listwie wtryskowej
    ciśnienie sprężania
    silniczek krokowy jeżeli jest to 8-zaw.
    i w sumie może być wiele innych przyczyn ale do póki nie wiem jaki masz silnik to za bardzo nie ma o czym gadać.
    napisz jaki masz ten silnik.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar PawelRm
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom/Lublin
    Auto
    była: Alfa Romeo 146 1.7 BOXER 1996r :( jest 307
    Postów
    98

    Domyślnie

    podjade do Ciebie jutro rano koło 9 to jest 1.7 16v (oryginał od 146). spisałem wszystkie porady od forumowiczów i może jutro się coś poradzi... z tym że możliwych przyczyn w tym momencie jest ok 14 a silniczek krokowy i w moim silniku jest więc też trzeba by sprawdzic.. ale to juz jutro jak podjade. pozdro

Podobne wątki

  1. Dobry mechnik, okolice Żor
    Utworzone przez Mongoose w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-06-2013, 07:53
  2. [146] Odczytywanie błędów z Boxerów
    Utworzone przez macminik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 16-05-2011, 19:31
  3. Potrzebny ktos z okolic bielska znajacy sie na JTD najlepiej z kompem
    Utworzone przez SocikZero4 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-05-2011, 22:53
  4. [Temat organizacyjny] zlot boxerów w krakowie
    Utworzone przez Pazdziochkrk w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-03-2010, 22:42
  5. Części po FL do boxerów?
    Utworzone przez alfasound_mania w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-11-2007, 11:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory