Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 55

Temat: 1.9 JTD nie pali :(

  1. #1
    stelma1000
    Gość

    Domyślnie 1.9 JTD nie pali :(

    wymieniłem świece, filtr paliwa, kable sprawne, moduł sprawny, prąd jest. Przy niskich temperaturach ciężko palił a przy dzisiejszym mrozie klapnął całkowicie. Nawet na kablach kręci kręci i nawet nie kaszlnie. Jest ktoś z was w stanie cokolwiek doradzić? Jestem bezradny. Stoi teraz biedak ledwo żywy w śniegu i nie wiem jak mu pomóc

  2. #2
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Pompka paliwowa pracuje po przekręceniu kluczyka?? Paliwo leci? Jak z wtryskami, bo piszesz że ciężko kręciła w niskich temperaturach. Kopciła?? Jest wiele pytań....

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    co to za silnik ? który rok ? jaka moc?

  4. #4
    stelma1000
    Gość

    Domyślnie

    idę zaraz sprawdzić czy w ogóle słychać jakiś odgłos spod pokrywy silnika, czy paliwo leci??? napewno jest suchutko w silniku i pod więc nigdzie nie ucieka a czy dostaje paliwo tego nie wiem. I co to za pytanie odnośnie wtrysków?

    - - - Updated - - -

    1.9 JTD 115 KM z 2001 roku

  5. #5
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Pompkę powinno być słychac po przekręceniu kluczyka, paliwo można sprawdzić odpinając wężyk albo odkręcając zaślepkę pod filtrem paliwa (tak jak to się robi w przypadku spuszczania wody z filtra). Pytanie odnośnie wtrysków i kopcenia- chodziło mi o to że to są objawy padniętych wtrysków (lejących) - kopcenie i ciężkie odpalanie w niskich temperaturach.
    Pozdro

  6. #6
    stelma1000
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtekml Zobacz post
    Pompkę powinno być słychac po przekręceniu kluczyka, paliwo można sprawdzić odpinając wężyk albo odkręcając zaślepkę pod filtrem paliwa (tak jak to się robi w przypadku spuszczania wody z filtra). Pytanie odnośnie wtrysków i kopcenia- chodziło mi o to że to są objawy padniętych wtrysków (lejących) - kopcenie i ciężkie odpalanie w niskich temperaturach.
    Pozdro
    pod filtrem paliwa mam prykręcane "coś" jest to prawdopodobnie coś w rodzaju ceraminczego podgrzewacza paliwa, który jest podłączony wtyczką. Jak odkręcę to zleci całe paliwo z filtra? I tedy mam przekręcić silnik i sprawdzić czy leci dalej?

  7. #7
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Pod filtrem masz przykręcony czujnik wody w filtrze, jak go lekko popuścisz to powinno lecieć paliwo ale jak przekręcisz kluczyk to może mocno sikać więc lepiej to robić z drugą osobą, która może dokręcić czujnik w razie dużego wycieku. Poza tym pompę powinno być słychac czy pracuje.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kaczorrek
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Łagiewniki
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Postów
    45

    Domyślnie

    Jeśli masz mozliwość to podłącz pod kompa i bedziesz wiedzial. Obstawiam za niskie ciśnienie paliwa... do sprawdzenia wtryski, pompa albo regulator ciśnienia. Na kompie by ci wszystko wyszło

  9. #9
    stelma1000
    Gość

    Domyślnie

    Panowie, byłem na dole i tak: komputer podpiąłem i błędów żadnych nie pokazał. Jeśli chodzi o inne parametry to nie sprawdzałem. Jeżeli chodzi o tą pompkę to nie wiem ale po odpaleniu słychać bardzo delikatny dźwięk że coś tam pracuje około 13 sekund a potem gaśnie i słychać pyknięcie przekaźnika, więc o ile dobrze przypuszczam to była pompka.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał kaczorrek Zobacz post
    Jeśli masz mozliwość to podłącz pod kompa i bedziesz wiedzial. Obstawiam za niskie ciśnienie paliwa... do sprawdzenia wtryski, pompa albo regulator ciśnienia. Na kompie by ci wszystko wyszło
    na wyłączonym silniku w FES mi to pokaże???

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 jtd 8v 115KM 2003r
    Postów
    162

    Domyślnie

    Podstawa to sprawdzenie ciśnienia paliwa w szynie CR podczas odpalania.Wtryskami steruje komputer otwiera je przy ciśnieniu ok 300 bar .Może być uszkodzony (jak pisali koledzy) regulator ciśnienia,lub czujnik ciśnienia.Na wyłączonym silniku nic nie sprawdzisz.



Podobne wątki

  1. [159] Pali się 'Pre-heating glow plug not available', ciężko pali - co to może być?
    Utworzone przez Tomasz1506 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-02-2014, 18:46
  2. 1.8 TS nie pali
    Utworzone przez omron8 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-10-2012, 21:42
  3. 2.4 jtd nie pali
    Utworzone przez pawel2910 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-05-2012, 08:13
  4. Bella pali/nie pali - czyli coś bez sensu
    Utworzone przez Sparco123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 11:29
  5. [156] Pali sie kontrolka wtrysków, ale pali i jeździ normaln
    Utworzone przez lukas_ps86 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-10-2008, 21:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory