Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: bella 145 1.6 bx turbo

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    było 145 1.6bx /33 1.5bx /jest 156 2.0 TS
    Postów
    25

    Domyślnie bella 145 1.6 bx turbo

    witam
    jak w temacie
    troche kasy jest i czasu tez dlatego chce swoje 145 uturbic

    tyle ze głupia sprawa niewiem jak ugryźć tez temat
    w planie auto ma sie ładnie odpychac takie 200/250hp fajnie by było miec

    nawet niemam pomysłu z jakim turbo wystartowac

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Trochę kasy tzn? Ile umiesz sam zrobić? Uturbianie wolnossącej jednostki zaczyna się od 15 tysięcy złotych, zastanów się czy jest sens dłubać w tym silniku, czy może prościej będzie wsadzić coś fabrycznie uturbionego i w miarę pasującego do tej budy.

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Już pojawił się na forum taki temat. Generalnie jest to kosztowne. Poza tym z boxera 1.6 dużo nie wyciśniesz.
    http://www.forum.alfaholicy.org/tuni...s_cos_wie.html


  4. #4
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    a nie lepiej czyli taniej i mniej awaryjniej zrobić swapa nawet międzymarkowego. Dzisiaj angole są tanie. Kupisz takiego; przełozysz co trzeba resztę sprzedasz i tyle.
    Jesli boxer turbo to np forester
    Jesli cos "normalnego" to np golf
    alfa V6TB

    ceny za kompletne auto bez prawa rejestracji jakieś 5tys - kombinacje z kablami, półosiami , piastami ale bezawaryjne

    uturbianie tego co masz to pomyłka

    - - - Updated - - -

    a nie lepiej czyli taniej i mniej awaryjniej zrobić swapa nawet międzymarkowego. Dzisiaj angole są tanie. Kupisz takiego; przełozysz co trzeba resztę sprzedasz i tyle.
    Jesli boxer turbo to np forester
    Jesli cos "normalnego" to np golf
    alfa V6TB

    ceny za kompletne auto bez prawa rejestracji jakieś 5tys - kombinacje z kablami, półosiami , piastami ale bezawaryjne

    uturbianie tego co masz to pomyłka

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    Jesli cos "normalnego" to np golf
    To nie jest normalny pomysł.

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    uturbianie tego co masz to pomyłka
    To nie jest pomyłka pod warunkiem, że nie szuka się osiągów a robi się to tylko po to, żeby pokazać że się da Uturbione Alfy boxer w Polsce można pewnie policzyć na palcach jednej ręki. To byłby projekt godny sportowego ducha i serca Alfy Romeo Bym kibicował


  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Porzebujesz ogarnąć kolektor wydechowy, dolot, intercooler, komputer i zasilanie turbiny olejem.
    Poczytaj o tych konkretnych kwestiach - polecam racingforum.pl (tylko nie zakładaj takiego tematu jak ten bo Cię zjedzą).

  7. #7
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał saroo Zobacz post
    To nie jest normalny pomysł.



    To nie jest pomyłka pod warunkiem, że nie szuka się osiągów a robi się to tylko po to, żeby pokazać że się da Uturbione Alfy boxer w Polsce można pewnie policzyć na palcach jednej ręki. To byłby projekt godny sportowego ducha i serca Alfy Romeo Bym kibicował
    za to robienie sztuka dla sztuki jest ok?
    zero użyteczności, awaryjne, i będzie objeżdżane przez 2,5v6 156, nowy król serwisów i garaży się szykuje.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    zero użyteczności, awaryjne, i będzie objeżdżane przez 2,5v6 156, nowy król serwisów i garaży się szykuje.
    Czasem nie chodzi o użyteczność, awaryjność, czy osiągi. To tak samo jak przy zakupie Alfy nie patrzy się na stereotypy, niepraktyczność, czy zdrowy rozsądek


  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Będzin
    Auto
    było 145 1.6bx /33 1.5bx /jest 156 2.0 TS
    Postów
    25

    Domyślnie

    nie porywam sie z motyką na słonce wiec jestem przygotowany
    jestem tez mechanikiem wiec tu tez problemu niema

    raczej chce miec cos takiego czego nikt niema

    co do sensu tego - a jaki sens ma kupienie alfy ?
    przeciez same problemy podobno...

    co do objezdzania przez 2.5v6 itp
    golf 1.8turbo 800hp to tez niby niewyobrażalne a jednak

    robi sie off top wiec jak bedą jakies nowiny to wtedy napisze narazie silnik bedzie pomierzony i rozebrany
    nowe uszczelki na początek chyba ze remont bedzie potrzebny potem bede rzezbił zeby olej wyprowadzic i turbo jakos osadzic (tylko jakie tez pytanie)
    jakie były wkładane w v6tb ?

  10. #10
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luk0712 Zobacz post
    nie porywam sie z motyką na słonce wiec jestem przygotowany
    jestem tez mechanikiem wiec tu tez problemu niema

    raczej chce miec cos takiego czego nikt niema

    co do sensu tego - a jaki sens ma kupienie alfy ?
    przeciez same problemy podobno...

    co do objezdzania przez 2.5v6 itp
    golf 1.8turbo 800hp to tez niby niewyobrażalne a jednak

    robi sie off top wiec jak bedą jakies nowiny to wtedy napisze narazie silnik bedzie pomierzony i rozebrany
    nowe uszczelki na początek chyba ze remont bedzie potrzebny potem bede rzezbił zeby olej wyprowadzic i turbo jakos osadzic (tylko jakie tez pytanie)
    jakie były wkładane w v6tb ?
    jak masz rozebrany to zawczasu odpręż - pytanie jak ? inne tłoki czy kanapka?
    golf 800KM-fajnie tylko na że krótka chwilę a nie jako DD i po ulicy tym pobrykasz i na dwóch turbinach lub strzale z nitro to nie jest wielka filozofia tylko trzeba pamiętac że jest całkowita przebudowa silnika

    jakie turbo? a w ile celujesz? jak ma się rozkładać moc i moment? jak dostarczysz więcej paliwa?- to są podstawowe pytania
    dobrze radzę przemyśl wszystko czy masz odpowiedni budżet na ewentualną "głowicę" w ścianie z kawałkiem błotnika

    nadal będę twierdził że prostszy jest swap nawet między markowy czegoś mocniejszego
    zobacz na rf.pl projekt swapowanej mazdy rx-8

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 05-09-2012, 10:25
  2. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  3. Swap z 2.0 V6 turbo na 2.5 V6 turbo
    Utworzone przez Fred w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-03-2011, 17:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory