Kupiłem ALFE 2 miesiące temu. Nigdy nie miałem selespeed-a i bardzo chciałem spróbować. Przez miesiąc było super, ale skrzynia zaczęła najpierw co jakiś czas a teraz już regularnie przełączać się w tryb N w trakcie redukcji lub zwiększania biegu (nie ma znaczenia czy to z 1 na 2 czy 5 na 4). Jedyna rada to zgasić silnik i zapalić ponownie (1-2 próby pomagają) i skrzynia chodzi bez zastrzeżeń do następnej "zawieszki".
Jeszcze jedno bieg wsteczny włącza się z wyraźnym szarpnięciem.
Klient od którego samochód kupiłem mówił, że przy 110tys km (teraz jest 125.000km) zrobił kpl przegląd skrzyni (choć zaczynam w to wątpić).
Czy można to naprawić w miejscowym warsztacie czy mam się kierować do serwisu w Warszawie, a jeśli tak to do jakiego, żeby mnie nie oszukano.