Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Błąd

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie Błąd

    Witam. Swieci mi sie kontrolka poduszek. Komp pokazuje 0B-wyzwalacz napinacza pasa (kierowca) nie moge skasowac , błąd ciągły. Co mam teraz zrobic?? Moze ktos juz tak kiedys mial??

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Ten błąd pojawił sie znienacka? Czy odziedziczyles razem z autem? Normalnie znaczy ze sie napial napinacz w wyniku wypadku i trzeba go wymienić. To jest dość foolproof.... Cały ten układ diagnozowania znaczy sie

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    Nie nie. Mam te autko od 4 lat. Błąd pojawil sie z nienacka niedawno. Bez stłuczki

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    No to ja stawiam na kabelek. Sprawdzales?

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Kabel, jak kabel. Sprawdź kolego kostki. Popsiukaj jakimś "kontaktem" dognij styki a jeśli to nie pomoże to wytnij i zlutuj kable.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    wczsniej [gdy pojawil sie blad rozlaczylem kostke pod pasazerem psiknelem skasowalem bad ale po godpzinie wrpcil i juz nei idzie skasowac. kable pod fotelem pasazera zlutowalem dzisiaj i dalej to samo,rozlaczalem aku na 2 godziny tez. Pod fotelem kierowcy chyba neima kabli ??? przynajmniej neiwidze. mam tylko 2 poduchy pasazera i kierowcy. blad napinacza a nie poduszki.Mysle ze trzeba bedzie zdjac kierownice i tam styki przeczyscic.
    Ostatnio edytowane przez FacesOfDeath ; 10-02-2013 o 21:40

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
    1: 08 - Wyzwalacz poduszki (kierowca)
    The Airbag activating circuit indicated by the code is shorted to Ground. This may be caused by a faulty circuit, Squib or ECU.
    Inspect the wiring and connectors for opens, shorts and weak connections.
    Observe the following safety rules:
    - Do NOT place anything on the steering wheel or dash, or work directly in front of them.
    - Turn the Key OFF and wait at least for 10 minutes, then disconnect the battery and wait for 15 minutes before unplugging the Airbag connectors.
    - Inspect the wiring and connectors for weak connections or damage.
    - Reassemble the connectors in the reverse order, and reconnect the battery as the last step.
    - Turn the ignition on and erase all the fault codes. Cycle the key off for a few minutes, then back on and check the fault codes.
    WARNING: Improper access to the Airbag circuitry may cause the Airbag(s) to deploy or malfunction later, which may result in serious injury or death.
    DO NOT MEASURE OR CONNECT ANYTHING TO THE AIRBAG SIDE OF THE CIRCUITRY without consulting the appropriate service literature first. Follow the local Airbag system repairs regulations
    Powodem tego błedu jest Wartość za niska
    Obecny status błędu to Obecny
    Wartość licznika błędu to 69
    2: 0C - Wyzwalacz napinacza (pasażer)
    The ECU detected a short to Ground or Battery + in the Seat Belt Pre-Tensioner Squib circuit(s) as indicated by the code.
    ATTENTION! TURN THE KEY OFF FOR AT LEAST 10 MINUTES, THEN DISCONNECT THE BATTERY AND WAIT FOR 15 MINUTES, THEN DISCONNECT THE AIRBAGS.
    After disconnecting the Airbags, inspect the wiring for the short, and replace the harness if faulty.
    NOTE: In some cases the code may refer to both driver and passenger Belt Squib circuits, or to a defect in the ECU itself.
    After completing the test and replacing the faulty parts, assemble the system and reconnect the battery as the last step. After that, read the codes and data again to ensure the system to be OK
    Powodem tego błedu jest Wartość za niska
    Obecny status błędu to Obecny
    Wartość licznika błędu to 69
    3: 0B - Wyzwalacz napinacza pasa (kierowca)
    The ECU detected a short to Ground or Battery + in the Seat Belt Pre-Tensioner Squib circuit(s) as indicated by the code.
    ATTENTION! TURN THE KEY OFF FOR AT LEAST 10 MINUTES, THEN DISCONNECT THE BATTERY AND WAIT FOR 15 MINUTES, THEN DISCONNECT THE AIRBAGS.
    After disconnecting the Airbags, inspect the wiring for the short, and replace the harness if faulty.
    NOTE: In some cases the code may refer to both driver and passenger Belt Squib circuits, or to a defect in the ECU itself.
    After completing the test and replacing the faulty parts, assemble the system and reconnect the battery as the last step. After that, read the codes and data again to ensure the system to be OK
    Powodem tego błedu jest Wartość za niska
    Obecny status błędu to Obecny
    Wartość licznika błędu to 69
    4: 09 - Wyzwalacz poduszki (pasażer)
    The Airbag activating circuit indicated by the code is shorted to Ground. This may be caused by a faulty circuit, Squib or ECU.
    Inspect the wiring and connectors for opens, shorts and weak connections.
    Observe the following safety rules:
    - Do NOT place anything on the steering wheel or dash, or work directly in front of them.
    - Turn the Key OFF and wait at least for 10 minutes, then disconnect the battery and wait for 15 minutes before unplugging the Airbag connectors.
    - Inspect the wiring and connectors for weak connections or damage.
    - Reassemble the connectors in the reverse order, and reconnect the battery as the last step.
    - Turn the ignition on and erase all the fault codes. Cycle the key off for a few minutes, then back on and check the fault codes.
    WARNING: Improper access to the Airbag circuitry may cause the Airbag(s) to deploy or malfunction later, which may result in serious injury or death.
    DO NOT MEASURE OR CONNECT ANYTHING TO THE AIRBAG SIDE OF THE CIRCUITRY without consulting the appropriate service literature first. Follow the local Airbag system repairs regulations
    Powodem tego błedu jest Wartość za niska
    Obecny status błędu to Obecny
    Wartość licznika błędu to 69
    5: 03 - Połączenie między kontrolką awarii a ECU
    The Malfunction Indicator Light circuit is defective. Check:
    1) the lamp itself
    2) the lamp power supply
    3) the control signal circuit between the ECU and the light
    Powodem tego błedu jest Zwarcie do masy
    Obecny status błędu to Obecny
    Wartość licznika błędu to 69

    - - - Updated - - -

    Ciekawi mnie ostatni błąd nr5.

    - - - Updated - - -

    Problem chyba rozwiązany. Problemem byla wtyczka od centralki airbag, nie wiem czy sie poluzowala czy zabrudzila. Wyczyszczona na bardziej sztywno zamocowana i dąło sie wykasować blędy. Oby na stałe. Kontrolka zgasła:
    KASOWANIE ZAPISANYCH KODÓW BŁĘDÓW...
    ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
    Brak kodów błędów
    ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
    1: Brak kodów błędów
    Brak kodów błędów wykrytych przez ECU

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-08-2015, 21:48
  2. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 21-05-2015, 15:56
  3. Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 15-10-2013, 19:00
  4. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 16:34
  5. Błąd sondy lambda (PO150) + błąd zapłonu?
    Utworzone przez Natalia79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-09-2009, 13:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory