Jak w temacie. Seria suszarek GT bazuje na łożyskach kulkowych co się wiąże z szybszym wstawaniem i mniejszymi oporami.
Ktoś już może praktykuje te turbiny?
Jak w temacie. Seria suszarek GT bazuje na łożyskach kulkowych co się wiąże z szybszym wstawaniem i mniejszymi oporami.
Ktoś już może praktykuje te turbiny?
jedną widziałem w agonii akurat to wiem
jakos nie widze tu łożysk kulkowych........
http://images.gasgoo.com/MiMgIzQyMjA...epair-kits.jpg
Na kulkach to masz GTB2260VKLR w Mercedesach nowych, do tego jest chłodzone wodą i generalnie ciężko to gdziekolwiek zaadaptować, seria GT(jeśli chodzi o diesle) jest na łożyskach ślizgowych...
generalnie powiem tak. na warsztat przywlekli saba z 1,9 TID to jest bodajże to samo co nasze 1,9 16V.
Gość z tego co zrozumiałem kupił te autko parę tygodni temu od jakiegoś miłośnika marki. Poprzedni właściciel trochę tam niby pogmerał i coś tam niby więcej miało. Auto scholowali bo wypompowało olej z silnika przez turbo. Jak je wyciągnęliśmy to z środka wypadło kilka kulek jak z łożyska kulkowego więc wnioskuję że turbina na takich była.